(De vrouw en haar motorrijbewijs) Leren Lenie Officielle.

Laten we beginnen met een cheesy nummer van Marco (schaap) Borsato.
”Dromen zijn bedrog” gaat niet op voor mij, vandaag is mijn droom (wens/whatever) toch echt in vervulling gegaan. Ik ben geslaagd voor mijn motorrijbewijs.

Ja je leest het goed, MMVD  (insert grap: konden je ouders geen voornaam kiezen?) Vos is vandaag geslaagd voor haar  A (25kw), omstreeks half 10 ‘s ochtends in Rotterdam. Het was een hele bevalling, voor t CBR dan…
We begonnen om 07:00 met anderhalf uur rijles. Ja ik ben dus om 06:00 ik heb stiekem gesnoozed tot 10 over 6 sst opgestaan zonder geklaag (maar lag wel om half 1 pas te slapen, de wallen reiken tot Oezbekistan) en zonder al te veel herrie te maken voor moeders en Otto vertrokken naar mijn laatste ontmoeting met de GS500.

Na anderhalf uur rijles in de mist van Berkel en Roderijs gingen wij (Wim van EnRoute en ik)  naar het CBR in Rotterdam (roffa voor het tuig). Ik heb nog nooit zo traag een half uur voorbij zien gaan, het leek alsof de klok met pensioen was.

Mijn examinator heette Bertus, Bertus vond mij goed rijden en Bertus zei dat ik ‘het voortaan alleen moest gaan doen’. Mijn hersenen werkte nog niet zo goed, maar volgens mij betekende dit dus dat ik geslaagd ben. Ik ben dansend de trap in het CBR gebouw afgegaan.

Ik heb hier van gedroomd, over gedroomd zelfs, en ik heb mijn rijbewijs gewoon! Ik had het niet verwacht omdat sommige lessen echt bagger gingen, ik heb soms getwijfeld of ik niet beter voor mijn Tandem Examen op kon gaan i.p.v mijn motor.

IK HEB HEM WOEHAAAAAAAA *Danst nogmaals*.

En nu ga ik het vieren met mijn vriendinnen, tompouces, een flinke hardloopsessie en witte wijn!

Waar is mijn Ducati 848 EVO?!

3 thoughts on “(De vrouw en haar motorrijbewijs) Leren Lenie Officielle.

  1. Wat ontzettend fijn voor je ! Proficiat met je motorrijbewijs ….. op naar de vrijheid van het motor rijden 😉 !

Leave a Reply

