Een nieuw gezinslid & Bloglovin

Een iMac!

Mijn oude MacBookPro dacht na zes jaar ‘jongens ik kap er mee’ en zodoende kon ik niks meer typen. De FN knop bleef ingedrukt staan ook al had je hem uitgezet (seems legit). Ik kon dus niet bloggen en was net op dreef met een stuk over mannen. Hoe kan het ook anders, ik begin een stuk over de ideale man en mijn MBP kapt ermee.

In alle wanhoop ben ik van de week naar bijna alle Apple winkels gegaan in Rotterdam. Niemand kon mij vertellen of het aanschaffen van een extern toetsenbord zou helpen, maar ik mocht het niet uitproberen. Apple producten mag je namelijk niet ruilen (?) dus ik zou 50 euro weg hebben moeten gooien om er achter te  komen dat iets uiteindelijk niet werkt. Gelukkig kon ene Sander van Amac mij wel helpen door een toetsenbord ‘uit te lenen’, nja ik mocht hem gewoon terug brengen. Hulde! Dat was in iedergeval beter dan de ‘Ik weet het niet’ die ik 1837 keer heb gehoord.

Helaas is de MacBook echt overleden en heb ik nu een semi early verjaardagscadeau gehad en mijn oude MacBook ingeleverd tegen een kleine vergoeding. Een gloed nieuwe iMac, it is my precious. Ik kan weer bloggen (en huiswerk maken… sst)! Ik heb een goed werkende Mac. YAY!

Oja en ik ben nu ook te dingensen op bloglovin.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/4408569/?claim=wsx79pavcb3″>Follow my blog with Bloglovin</a>

2 thoughts on “Een nieuw gezinslid & Bloglovin

  1. Aa ik wil ook!! haha Wij hebben ook een macbook pro van 5 jaar, maar hij doet het nog. Zodra hij het begeeft wil ik wel graag een apple weer.

    Veel plezier ermee! En ik had je al een tijdje op bloglovin’ haha
    x

Leave a Reply

