Bananen Straattaal; Voorliefde voor leren handschoenen #1.

Ik moest gisteren weer heel hard lachen (ja ik zat alleen) toen ik de search engine terms las. Bij dezen een opsomming vanaf het moment dat ik begon met vixenbites.nl

Mijn blog is mede mogelijk gevonden door de volgende zoektermen:

  • Grumpy Cat.  Ja ik ben fan van die meme. Vind ik liev.
  •  Happy new year funny . Jij ook sweetheart.
  •  Taal der truttigheid. Dat is inderdaad een blogpost van mij. Goed geraaie.
  • Teen swag grappen. …. YOLO.
  • Doen alsof je studeert. Dat doe ik al drie jaar.
  • Goodbye 2012 funny. Nu weet ik het wel.
  • Wil je nou fissa. Haal jij de breezers?
  • Man rant vrouw aan. Disturbing op vele fronten; ik schrijf wel graag over mannen (De man een rant).
  • Breezahs. Oh je hebt ze gekocht, nice.
  • Ervaringsdeskundige. Dat ben ik! Wel eentje van het Rotterdamse metronetwerk.
  • Taalnazi. Check
  • Vrouw met motor. BIJNA JA MOET JE HET ER VERDOMME IN WRIJVEN?!
  • Swag kapsels jongens. (Insert krekel geluid)
  • Dacht je is fissa? Nou je hebt de Breezers, een swag kapsel en een ervaringsdeskundige; dacht het wel ja.
  • Vrouw in leer motor verhalen. Is dit een verhaal over een vrouw IN een leren motor? Of leert de vrouw de motor iets?
  • Leren handschoenen voorliefde. Ja je kan het fijn vinden ja.
  • Motor leren rijden vrouw. Jij taalkoersoes nodig?
  • Berta papa inholland. (Is dit een soort morse?) Charlie, Roger, Over.
  •  Bananen straattaal. Oke kan iemand mij dit uitleggen?
  • Verhalen over leren broek. Er was eens een leren broek, er was eens een verhaal over leren… broek.
  • Arrogant glimmende Nickelson. Die Nickelson jassen hebben tegenwoordig wel een arrogante blik ja. Shiny!
  • Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de beste. MEE EENSCH!
  • Vixenbite Laine V. Hoi 🙂 Found me!
  • Nickselson bontkraag mannen arrogant. A-ha.
  • Swag haar kapsels. Je zal er maar mee naar de kapper gaan.

Ik vind sommige wel heel erg eh ja apart? Ach het zijn weer views erbij he! En ik heb voor de LOlZZZ er nu even hele stomme tags bij gezet, ben benieuwd of ik over een paar weken weer in een deuk lig van nieuwe zoektermen.
En iets minder pevert achtig mag wel hoor lezertjes, mijn ouders lezen ook mee ;). JUST KIDDING! LEMONPARTY AT MY PARENTS PLACE! (google dit aub niet, doei).

3 thoughts on “Bananen Straattaal; Voorliefde voor leren handschoenen #1.

Leave a Reply

