I am a, niet zo zeer maar toch wel een beetje, material girl.

Liever verwend dan verwaarloosd? Dat ik een semi petrolhead ben is niet geheel onbekend. Sorry maar daar gaat het gros van deze post wel over. Excuzes-moi, ik zou willen dat ik niet zou kwijlen bij TopGear en dat de Motorbeurs mij niks zou interesseren. Helaas heb ik de genen van mijn vader geërfd op dit gebied. Ik was even aan het dromen over wat materialistische zaakjes die ik op een dag echt moet hebben en ook zwaar noodzakelijk zijn. Dromen mag, sarcastisch zijn ook (love it). Toch lijkt het me fijn om op een dag iets van dit onderstaande lijstje te hebben.

Dagdromen als een petrolhead:

Een BMW E30 M3. Een zwarte sil vous plait, eentje zonder bodykit die niet afgeragd is door een 17 jarige kraterkop Karel. Een ekte ekte M3, niet alleen het embleem geplakt op de -met neon verlichte- side skirts.

Mag ik hem terug brengen als ie niet lekker drift? Who am I kidding, HIERRRRR!

– Een Audi RS6 Avant zou ook wel praktisch zijn want;

– Een Bugatti Veyron 2 is niet heel ruim, maargoed een Audi R8 V10 Spyder ook niet zo en ook die zal in mijn wagenpark moeten belanden naast de TT-RS natuurlijk. Kan mijn vriend zijn Opel Corsa er nog bij? Eh.. Enne welke kleuren zou ik ze nemen? Zwart? Wit? Candy Red met roze glitterende vlammen *barf*. Ik moet ook mijn vader tevreden houden die mij liever in een Fransoos ziet, verdeurie! Nou oke een DS3 Racing dan, maar die is afschuwelijk oranje wat me doet denken aan de oerlelijke scooter van de ex van vriendin Kirsten. Sorry paps ik denk dat die heel erg gaat vloeken bij…

– De ducati 848 EVO. Of een gewone 848. Het maakt niet uit, er moet ergens op gecompenseerd worden met zo’n wagenpark, hij heeft al wat cilinders minder hè.

Nee wel een 1098 voor vriendlief aub. Ik ben de moeilijkste niet hoor.
Nee wel een 1098 voor vriendlief aub. Ik ben de moeilijkste niet hoor.

Ik vind dat ik nog wel erg rustig ben op het gebied van de motoren. Wat zou er leuk staan bij mijn Damen motorpak? Dat ik een Suzuki SV 650S wil steek ik niet onder stoelen of banken (dit is echt een super vage uitspraak. ‘Goh heb jij van de week nog iets onder je bank gestoken? Eh ja dat lijk maar verder niets, hoezo?’) en aangezien ik met zo’n wagenpark merendeels in de winter zou rijden *hoppa met de Veyron spelen in de schnee!* moet er naast de Ducati ook nog wat anders komen. Een MV Agusta F4 Senna zou net iets te log zijn voor mij, dus die gebruik ik wel voor dagen dat het niet anders kan (vervelend).

Kan iemand die Ducati met cilindergriep weghalen?
Kan iemand die Ducati met cilindergriep weghalen?

Wel heel disturbing dat er 69 op die Ducati staat hoor mensen en worden jullie ook zo blij van mijn photoshop kunsten? Zoals je ziet zijn de Ducati 848 en de MV verliefd op elkaar en hebben ze een dikke party gehad met de M3 en de TT-RS. Of ik LSD op heb? Nee hoezo? Mijn fantasie reikt gewoon heel ver, oja en ik vind het leuk om feesthoedjes op dingen te plakken.

Heerlijk om zo even weg te dromen zoals een vrouwelijke petrolhead dat kan. Natuurlijk is er nog veel meer moois op deze wereld naast auto’s en motoren en ben ik ook nog lang niet klaar met mijn lijstje. Maar hier wordt mijn vrouwenhart gewoon een beetje blijer van. Oja ook van duitse herder puppies ook.

LIEVHEIDINVASIE in 3....2...1
LIEVHEIDINVASIE in 3….2…1

 

Omdat mijn financiële situatie niet helemaal voldoende is om dit allemaal te kunnen bekostigen zal ik het maar moeten doen met een onzichtbare bootmobiel, dromen over een SV 650 S die er voor de zomer nog wel komt en gelukkig vind ik de E30 van mijn vriend ook heel leuk driftmateriaal. Drift jij? Ja sinds ik bijna in berm belandde van de snelweg omdat ik ‘even’ uit ging proberen of die Bimmer kan driften vind ik mezelf een bazin op dat gebied. Gelukkig ben ik een soort Ken Block maar dan op hoge hakken en lukt het me nu ook om het niet helemaal per ongeluk te doen..

Bro do you even drift?

2 thoughts on “I am a, niet zo zeer maar toch wel een beetje, material girl.

  1. ducati 848 EVO, een witte mag ook wel. Staat mooi bij m’n witte motorpak! Jaaaa ik moet zeggen dat ik bij de 848 ook wel weg kwijl hoor. Al hoop ik de mijne in te ruilen voor een Yamaha R6, daar ben ik ook wel tevreden mee 😉 ! Neeeee ik ben absoluut geen material girl 😛

Leave a Reply

