Argh.

Dit vind ik stom:


– Dingen van Pip Studio.
– Blond Amsterdam.
– Parkeergeld alleen kunnen chippen.
– Floortje die alleen met mijn vriend wilt kroelen.
– Elastiekjes kopen die na een keer dragen kapot gaan.
– Geen parkeerplek kunnen vinden.
– Amsterdam.

– Chihuahua’s.
– Dat mensen ‘studio’ achter een merk zetten.
– Lege iPhone batterij.
– Dat ik slordig ben.
– Dat ik elke dag wel wat zoek ben. Komt wellicht door het slordige aspect.
– Nederlanders die een vorm van straattaal proberen te spreken.
– Mensen die zich dom houden.
– Dat andere mensen altijd wel iets beter kunnen dan dat jij kan.
– Spotify die niet mijn lievelingsliedjes afspeelt.
– Zonnebank bruine ‘mensen’.
– Misgunners.
– Files.
– Bewolking.
– De afwas.
– Zonder vriend slapen.
– Kunnen uitslapen en dan heel slecht slapen.
– Heerlijk slapen en er vroeg uit moeten.
– Demotivatie m.b.t mijn opleiding.
– Lang staan.
– Het openbaar vervoer dat niet mee zit.
– Dat wanneer er iets fout kan gaan, er ook echt iets fout gaat.
– Wachten.
– Avondeten verzinnen.

Gelukkig eten we vanavond pannenkoeken.

4 thoughts on “Argh.

  1. Hahahaha, ook al waren het allemaal negatieve dingen, ik moest om heel veel wel heel even lachen. Eet smakelijk vanavond! x

Leave a Reply

