Dit is niet oké.

Long time no blog. Hallo, hoe is het? Goed? Mooi. Fijn, superfijn. Ik heb mijn blog een beetje genegeerd, sorry het spijt me. Ik zal John Williams alvast wat bloemetjes laten plukken uit de gemeente plantenbak. Hangen we er zo’n koddig kaartje aan, iedereen weer blij.

Maar goed, ik heb een lijst van dingen die per direct verboden moeten worden opgesteld. Gewoon omdat het dingen zijn in het dagelijks leven waar we niet altijd grip op hebben. Of wel, maar te lui zijn om er wat mee te doen.

Met gepaste trots presenteer ik u…

‘De lijst met dingen die per direct dan wel zo snel mogelijk met enige haast verboden moeten worden en niet oké zijn:

  • Files. Er moet nu een eind aan komen aan die eeuwenlange autopolonaise op de A15. Jongens ga fietsen. En neen ik pak dus niet de fiets want, lui.
  • Mensen die een Fiat Multipla hebben. Meteen het land uit.
  • Wezens die wimpers op autokoplampen plakken. (Zie Fiat Multipla)
  • Mensen die met één werkende autokoplamp rijden. Verdomme.
  • Mijn naam met ‘ei’ schrijven. Ik voel me altijd een beetje opgelaten als ik iemand moet verbeteren omdat hij/zij/het mijn naam als ‘Madeleine’ heeft geschreven maar DAMN YOU PEOPLE!
  • De tijdslimiet waarin docenten hun tentamens na mogen kijken, waar zij zich toch niet aan houden want YOLO.
  • Motorrijders die niet zwaaien. 😦 Huilie.
  • Motorrijders zonder motorkleding.
  • Het beleid van InHolland. Welk beleid? Ja dat vraag ik mezelf ook af.
  • Dat vlokken zo snel op gaan.
  • De afwas. Er zou een algemeen verbod moeten komen op het doen van de afwas. Hiervoor mogen alleen professionele afwassers komen die de volgende cursussen voldoende hebben afgerond:
    1) De afwasborstel, hoe werkt dit nou?, 2) Sop, waarom? 3) Kleine wasjes, grote wasjes, was ze af was (ha) en 4) Hoe weerhoud ik mezelf om niet de etensrestjes op te eten, deel 1 voor beginners.
  • Wegwerkzaamheden. Doe het gewoon in één keer goed aub, nu moet ik omrijden om uit Rozenburg te komen. En ja, lui.
  • Scheetjes van mensen in het OV.
  • Klanten die (onbeschoft) dingen opperen. Sowieso, het woord opperen.
  • KPN
  • De klanten”service” van de KPN.
  • In een cake moeten prikken om te zien of deze gaar is.
  • Unisex ANWB jassen.
  • De mensen bij Piet’s Weerbericht.
  • Mannen zonder verstand van auto’s, motoren en mannelijke zaken.
  • Tandems. Gewoon.
  • Pennen die leeg raken.
  • Dagjesmensen.
  • Bruine boterhammen met kaas.
  • Hyves. Bestaat dat nog?
  • ”Heeft u alles kunnen vinden” Terwijl je met een mand vol bij de kassa staat. ‘Nee joh ik zocht geheel andere zooi maar flikkerde dit in mijn mandje’.
  • LELIJKE STOCKPHOTO’S.
  • Het woord ‘hihi’.
  • Het woord ‘lokken’.
  • Roze vervoersmiddelen.
  • Prestatiedruk onder kinderen. Sneu, zielig. Zie opschepperij.
  • Opschepperij over kinderen. ‘Mijn kind kan al jongleren op een tandem’. NOBODY CARES.
  • Bakfietsen.
  • Maaltijden voor in een magnetron.
  • Rauwe kip in roti. (Krijg nog steeds kots neigingen).
  • Karnemelk.

En nu ga ik mezelf weer vermoeien met mijn gerant en gehaat. Maar onthoud goed mensen, het leven bestaat niet uit kittens die regenbogen uitkotsen en dansen op Frans Bauer zijn muziek. Nee nee. Dag.

2 thoughts on “Dit is niet oké.

  1. Nou bij dit vlammende betoog vallen het programma van PVV en VVD volledig in het niet. Kleine kanttekening: Met karnemelk en bruine boterhammen met kaas is weinig mis. En Hyves komt keihard terug.

Leave a Reply

