ITS SO FLUFFEH.

Ik heb, naar mijn mening, het liefste cadeautje ter wereld (en daar buiten) gekregen.

I haz a kitteh. Emma (kruising Pers) is momenteel acht en een halve week oud en haalt kattenkwaad uit alsof ze al een hele grote kat is.  Behalve wanneer ze het nodig vind om in mijn shirt te kruipen en daar te gaan slapen, of wanneer ze miauwt als een van ons even weg is, dan is het echt nog een babypoes. En als je d’r ziet lopen, ze is namelijk heel iniminie, wellicht is elke kitten dat maar ik ben geen kitten kenner. Wel weet ik dat mevrouw erg fluffy is en met de dag zachter lijkt te worden. Ik geniet dan ook heel erg van haar gespring op alles wat niet mag (oeps), het gepurrr als ik d’r eventjes aai en dat ze overal moet zijn waar ik ben, de nageltjes in m’n rug voor wanneer ze denkt dat ik krabpaal ben  geworden of het feit dat ze m’n vriend z’n haar aan aanziet als kattengras… tsja. Ik ben oprecht verliefd op onze nieuwe aanwinst en het allerleukste is wel dat ik haar heb gekregen van het mannelijk motorrijdend aanhangsel, die zelf ook wel erg gecharmeerd is van ons bolletje wol. Internet meet Emma

ZOLIEFV
ZOLIEFV.
NO PAPARAZZI PLEASE
NO PAPARAZZI PLEASEIMG_0248
Dit baasje doet niet onder voor een mandje.
Dit baasje doet niet onder voor een mandje.707f7d920a5711e393e222000a1fc7f0_6

Houdoe.

 

 

5 thoughts on “ITS SO FLUFFEH.

Leave a Reply

