Random #1.

Gezien ik updateren gewoon een kudt woord vond worden heb ik het maar bij ‘random’ gehouden. Ook hallo!

Vanuit de ziekenboeg in Rozenburg, ja ik heb het weer te pakken, een kleine update.

Momenteel bevinden we ons alweer in, ‘joh wat gaat de tijd snel voor je het weet is het kerst’, september. De maand waarin de R zijn intrede doet, daar ik nu snot verkouden ben en Sinterklaas zich weer in een deuk lacht om de hoeveelheden kruidnootjes die over de toonbank vliegen. En wij maar zeuren dat ze elk jaar steeds vroeger komen, die krengen zijn heerlijk.

Ik ben deze maand weer begonnen met mijn studie en mag mezelf nu derdejaars IV studente noemen, hoewel ik een beetje vals speel gezien ik na januari heel veel moet inhalen van jaar twee. Ik volg wel mijn minors en daar ben ik, ook al is het administratief gezien een RAMP op InHolland, best tevreden mee. Het feit dat ik niet veel college heb maakt veel goed, hoewel er thuis genoeg wordt gegamed  gestudeerd natuurlijk.

Het was wel moeilijk om verder te gaan, na de dood van Dennis. En ik merk dat sommige dagen nog altijd zwaarder zijn dan anderen. Zo komen er via de applicatie ‘Timehop’ wat foto’s van onze uitjes voorbij die wij vorig jaar maakte, en daar scroll ik dan snel overheen om ze vervolgens niet meer uit m’n hoofd te kunnen halen. Helaas gaat het leven nou eenmaal door en zal ik wel weer gewoon dingen moeten doen. Ik ben blij dat Arie en ik er even tussen uit zijn gegaan eind augustus. Het heeft me veel goed gedaan! Ik heb werkelijk genoten, kon weer lachen en kende ook even geen angst. Dat soort kleine uitstapjes maken mij een gelukkig mens. Ik wilde al mijn gevoelens nog verder van me afschrijven, maar verder dan drie zinnen kom ik niet. Wellicht is het nu geen goed idee, ik denk dat het later wel weer komt.

Met de kitten gaat het goed. Ze is heel speels en stout en verkent het huis op haar eigen manier. Ze slaapt nu braaf in haar mand en de stoelen kunnen we niet meer meenemen naar een volgend huis omdat ze onder de stofsteekjes zitten. Tsja, gelukkig maakt het gekroel veel goed. Ze is al echt een stuk meer ‘kat’. Ook luistert ze tegenwoordig naar haar naam *Emma* maar noemen wij haar ook ‘Crazycat’, ‘Catnip’ of ‘Toet(ie)’.

Ook mag ik mezelf eigenaresse noemen van een Suzuki GSX-R 600 uit 2001. Helaas is het momenteel bagger weer dus wordt er niet veel op Gixxie gereden. Maar goed, ik ben erggggggg heeeulllll blij met mijn nieuwe motor.

Ik had de bruiloft even ‘on hold’  gezet door wat er allemaal is gebeurd. Momenteel volg ik ook EMDR therapie en dat neemt ook veel energie in beslag. Omdat je zo erg terug gaat naar oude gevoelens is het moeilijk om, na een sessie, weer bezig te zijn met de toekomst. En het verlies van Dennis hakte er aardig in. Anyways, de jurk is besteld en die krijg in eind december weer te zien. De fotografe is definitief gekozen (www.sabinemetz.com) en dat is iets om erg blij mee te zijn. Het is een tof mens en haar foto’s zijn werkelijk amazeballs. De locatie is echter wel veranderd, omdat de offerte van de droomlocatie eh ja niet echt een droombudget bevatte. Over het feest moeten we nog brainstormen. Zucht! Toch wel een tegenslag, we waren zo verliefd op de locatie :(. Maar goed, de ‘spare one’ is zeker niet verkeerd. Tevens heb ik te horen gekregen van de deelgemeente Hillegersberg dat je maar 2 getuigen maximaal mag hebben, en laat ik er nou net 4 gekozen hebben. To be continued dus.

Het is momenteel geen ge-wel-dige tijd voor mij, helaas. Maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. De therapie is zwaar, mijn gezondheid kwakkelt en ik heb het gevoel dat ik soms best alleen ben. Mag wel gezegd worden toch? Gelukkig heb ik m’n eigen blog en een hele lieve vriend die echt een hart van goud heeft.

Binnenkort hoop ik weer de draad op te pakken met Vixenbites en weer leuke logjes te tikken, zoals vanouds. But that sits well moustache.

Nou het was weer fijn om iets op papier te hebben gezet, houdoe!
En voor de liefhebbers; een foto collage waar je ‘U’ tegen zegt, jaja yesyes.

Image

Leave a Reply

