Drop en twerk-muziek.

Neen verwacht geen zoetsappig verhaal waarvan je achterover valt. Ik had gewoon eens zin in een tag, noem het gebrek aan stof om over te schrijven of noem het gewoon lui/uitermate interessant. Hoe dan ook, ik heb via http://www.paperboats.com de ‘Guilty Pleasure’ tag overgenomen. Zelf ben ik zo nieuwsgierig als, eh een aag? Dus vind ik het altijd reuze interessant om andermans tags te lezen. Ook ik ben de beroerste niet, dus bij dezen een blik in mijn guilty pleasures hmm aahw yeaah.


FILM

Dat is dan toch echt ‘Mean Girls’. Ik heb de film onderhand al zo’n dik 40 keer bekeken. Hij stond op de middelbare school op mijn iPod Nano en in elke pauze (of les ssst) keek ik wel een stukje. Tot de dag dat Limewire verdween en ik de film niet meer kon vinden. Gelukkig ben ik heel handig met torrents en zo, en kan ik weer alles mee praten wat de film betreft. Ik heb zelfs Arie aangespoord om hem te kijken en hij kan zelfs wat quotes herkennen. Ik zeg; chapeau.

Misschien is het ook wel een guilty pleasure dat ik heeeeeeel (HEULL) erg van horror films houd. Helaas moet ik die wel alleen kijken, ik zal niet in details treden over hoe Arie met een kussen voor zijn hoofd Paranormal Activity keek. Er is maar één horror film die ik bijna geen tweede keer durf te kijken (The Fourth Kind), voor de rest geniet ik van demonen/afgeslachte slecht mislukte wezens en ander volk.

Best combo everrr.

SERIE

Hoewel ik niet echt een serie kijk vind ik ‘Barbie’ altijd wel vermakelijk om naar te kijken. Volgens mij ben ik een van de weinigen die haar daadwerkelijk best leuk vind. Ik ben alleen bang dat ik wat punten van mijn IQ moet inleveren na deze confessie. Ook geniet ik van ‘De Rijdende Rechter’. Waar mensen al wel niet om kunnen zeuren blijft fascinerend; een hek, Gerard Joling, een hond, een cavia, een schutting etc. Een aflevering die mij bij blijft is toch wel een waarin een man om de 20 seconden herhaalt dat hij ‘maar een postbode is’, en de buurman allerlei moeilijke woorden zoals bimetaal gebruikt en daar wordt de postbode boos om. Kan gebeuren.

MUZIEK

Ik ben een groot fan van 80’s muziek (rock dan he)/indie/herrie en ken vrijwel alle klassiekers op het gebied van rock. Dat is natuurlijk een perfect rijtje op mijn Hipster C.V maaaaarrrr zodra ik op de motor stap of in de auto ga zitten (of stiekem thuis ben), dan komt mijn (letterlijke) ‘dark side’ naar boven. Komen zware poëtische teksen zoals ‘back it up like a dump truck’, ‘Don’t drop that thun thun thun’, ‘Twerk some girl’  je ook bekend voor? Ben jij ook faded? Kan jij ook twerken als de beste (ugh) ? Dan weet je vast wel waar ik het over heb. Ook favoriet zijn: Gaspedal,  Teach me how to dougie, A$$ (Dance), Back it up and dump it. Dus ja, een vreselijke guilty pleasure is toch wel foute hiphop/twerk muziek. Ik zou alleen mijn god niet weten waarom ik mijn thun thun thun niet mag droppen :(. Iemand?

Verder houd ik ook van jump en tek! Dat is iets minder guilty, maar veel mensen verwarren het met ‘jumpstyle’ (je weet wel dat van Jeckell en Hyde) waardoor ik meteen aan jongens moet denken met rozenkransjes om en een hesje over hun blouse. Nah geef mij maar Pat B, Reverze Flashback setjes en Pussylounge.

SNACK

Ik ben echt een zwakkeling voor warme chocomelk met mini marshmallows en slagroom, en voor pure chocolade, en alles waar nutella op/in/onder zit. Sowieso kan ik erg genieten van lekker eten, of het nou hartig is of juist uber zoet.  Ook kan ik hele zakken drop verslinden, en schaam me dan ook niet voor het feit dat ik alleen van die halve maantjes in zo’n schepsnoep zak gooi.

ACTIVITEIT

Uitstellen. Need I say more? O, dingen kwijtraken en vergeten ben ik ook erg goed in.

VERZAMELING/AANKOPEN

Pennen, notitie boekjes (Moleskine), Audi TT model auto’s (don’t ask, just agree).

CRUSH

Ik vind Lana del Rey echt een enorm aantrekkelijke vrouw, Iggy Azalea kan er ook wat van maar als er echt iets waar ik op ‘crush’ is het toch wel Arie Boomsma (what’s in a name) met baard. Zonder baard is hij toch een stuk minder prettig om naar te kijken (sorry). Sowieso heb ik wel een oog voor  (motorrijdende) mannen met baarden, een goed gevormd lijf en tattoo’s.  Ik ben dan ook erg in mijn nopjes met het feit dat mijn eigen Arie een sleeve wilt

Scoop!-Arie-Boomsma-is-verliefd
Wilt u daar een dweiltje bij?

KLEDING

Mijn foute warme fluffy broek van de Primark, badjassen om in te chillen (DE HELE DAG!) en Arie zijn boks broekje om in te trainen.

En dat was het weer, wat een openbaringen sjonge jonge. Zo leren jullie steeds weer wat meer uit mijn fascinerende leven.

Trouwens; wat is een goede afsluiting voor een blogpost? Ik eindig soms met ‘houdoe’ maar ik ben alles behalve Brabants, ‘doeg’ is ook weer zo onpersoonlijk maar ik vind XXX weer te lief. Aan ‘Liefs’ ga ik me al helemaal niet wagen.

One thought on “Drop en twerk-muziek.

Leave a Reply

