What’s in my bag.

Ik vind het super leuk om tags en zo over te nemen, doelloze vragen beantwoorden is zeker iets waar ik vrolijk van word. Ook vind ik de hele ‘whats in my bag’ hype grappig maar heb, tot vandaag, nog nooit de behoefte gehad om te laten zien wat voor Roteb zooi er in mijn tas rond zwerft.

Om het nog ‘zo mooi mogelijk’ over te laten komen heb ik een ‘blow up’ gemaakt op de ietwat rommelige koffietafel. Oh en staat mijn tas niet op de foto. Maar omdat het (nog) geen Vlieger en Vandam is, is deze ook niet echt super interessant. En mijn indeling qua getallen slaat ook nergens op <3.

Dus bij dezen:

Image

 

Van 1 tot 10.

1: Mijn tas-in-tas. It’s full of secrets’ ;). Nee zonder dit tasje ga ik de deur niet uit. Hier zitten mijn medicijnen in, papieren van de motor (want dit tasje past perfect in mijn buddy), nog meer zooi en vaak ook mijn portemonnee. Ook gebruik ik hem als ‘clutch’ met het uitgaan (hahaha uitgaan). Door dat ‘ie zo vaak in en uit mijn motor gaat beginnen er al wat haaltjes te ontstaan. Het is dus tijd voor vervanging, maar ik ben benieuwd waar ik zo’n perfect klein tasje ga vinden. En omdat ik een gierige Nederlander ben, zo cheap ass mogelijk (en anders is het gewoon zonde).

2: Dat spreekt voor zich. Mijn portemonnee. Vol met pasjes die ik nauwelijks gebruik, en er zit werkelijk nooit kleingeld in. Qua formaat is hij wel perfect, maar mooi? Neh.

3: Een zeer slechte gewoonte. Maar ik doe rond de twee weken met een pakje dus het valt mee, toch? nee? oke.

4: Mijn iPhone 5. Ik mag inmiddels alweer verlengen bij m’n werk maar wacht geduldig tot de opvolger van de 5S er is. Tot die tijd kan ik niet zonder iPhone.

5: Stel je voor je pakt en vieze metropaal beet.. of een telefoon van iemand anders.. Just sayin’. Dit kleine flesje valt in de categorie ‘bel-112-als-ik-dit-ben-vergeten’. Bah!

6: Onmisbaar voor koffiedrinkers en rokers.

7: Onmisbaar voor eh ja iedereen?

8: Want twee zonnebrillen zet je natuurlijk tegelijkertijd op je hoofd. Gelukkig ligt er geen dure Ray-ban bij, ik flikker mijn zonnebrillen namelijk overal. In de motor, in het ‘geheime tasje’, in m’n motorpak, of gewoon los in m’n tas. En vervolgens haal je er na een maand vier zonnebrillen uit..

9: Mijn geliefde ‘Le petit prince’ Moleskine. Toen ik ‘m afrekende deed ik dat een beetje met mijn ogen dicht, want dik 30 euro voor een agenda neerleggen terwijl HEMA agenda’s altijd vergeten in een hoekje liggen.. Maar goed ik kan nu niet meer zonder. Op de linkerhelft van de pagina’s vind je de weekindeling en rechts is er een hele pagina voor notities. Hierin maak ik een lijstje van dingen die deze week af moeten komen maar niet een dag nodig hebben. Daarbij heb ik een kleine collectie pennen rondzwerven in mijn tas maar deze van Autoweek (ja ik blijf toch een petrolhead) schrijft het fijnst. En als echte student kan een markeerstift niet ontbreken.

10: Om de sigaretten walm mee weg te spuiten.. Of gewoon omdat het een super lekker geurtje is. Natuurlijk zwerven er ook twee flessen Dove in mijn tas rond. Maar dat is niet zo fancy om te fotograferen (en sigaretten wel dus?).

Ik hoop dat het leuk was, ik denk eerder oersaai haha. Misschien is deze blogpost wel een beetje om te laten zien dat ik echt een vrouw ben, en over meerdere dingen kan schrijven dan auto’s en motoren. Oh well.

 

Until next time,

Madelaine.

Leave a Reply

