It’s not even my birthday (bijna dan).

Omdat ik morgen 22 word, en geen zin heb in een recap van mijn 22e levensjaar (you do the math) heb ik maar een wensenlijst samengesteld.

En ik ben bang dat niemand morgen met één van deze cadeaus komt aanzetten, maar mijn vrienden en familie komen dus soit. Ik heb er heel veel zin in; mijn GSXR krijgt feesthoedjes op en mijn roze partyjurk hangt al aan de deur. Desondanks het gegeven dat het een beetje buiten het budget van mijn o zo lieve (slijm slijm) genodigden ligt is het toch niet erg om een klein lijstje met cadeautips eisen te hebben toch?

Bij dezen:

  •  Een Audi TT. Ik hoop dat er morgen iemand voor komt rijden in een zwarte (bouwjaar maakt niet uit) Audi TT. Geen cabrio, geen quattro. Gewoon een ‘normale’ met een turbo. Sinds ik in een TT heb gereden ben ik verslaafd aan het dump valve geluid en weet ik 2738% zeker dat ik op een dag een stuur met Audi logo in mijn handjes heb (en natuurlijk in de auto zit). Een TT RS is ook geen probeem hoor jongens.
  •  Nu ik toch al om een auto heb gevraagd kan een tweede motor er vast ook wel vanaf. Wanneer ik vol vermogen mag rijden komt er een dag dat ik mijn GSXR 600 inruil voor een 750 (2004-2005) exemplaar. En laat ik morgen nou net jarig zijn. Ik wacht wel tot het december is hoor, tot die tijd kijk ik er alleen maar naar.
    Wishlist
  • In gedachte pak ik morgen een grote doos uit waar een Vlieger & Vandam Guardian Angel uit komt zetten. Die tas schreeuwt gewoon ‘Lo’ (voor de niet intimi, zo noemde ik mezelf toen ik 2 was) en ik hoop dan ook deze ooit in mijn bezit te hebben.
  • Een hele knappe man met een kitten. De man mag weer terug, de kitten houd ik.
  • Een iPad Mini. Het is alweer bijna 9 maanden geleden dat ik mijn Apple familie uitbreidde met een iPhone 5. Veel te lang geleden dus, en sinds ik een iPad nodig heb (vind ik) voor school (seems legit) zou het leuk zijn om een zwarte iPad Mini Retina te ontvangen. 32 GB? Wifi? Of nee 3G is ook wel handig gezien ik een 5GB aan internet te besteden heb elke maand. Danku!
  • Een originele Ray-Ban Aviator (met mirror glazen of course anders kan ik niet posen).

  • Een Canon EOS 5D Mark III en een 50 mm 1.2 lens erbij. Het geeft echt niet dat ik mijn Nikon + gear dan de deur uit moet doen. Wanneer je met een 5D aan komt huppelen zal ik je altijd intens dankbaar zijn. En een mooie foto van je maken. Zo lief ben ik wel.
  • Als je echt geen TT uit hebt kunnen kiezen neem ik ook genoegen met een E30 325i M-Tech 1. Of een M3, ook prima. Bouwjaar maakt eveneens niet uit, vind het al leuk dat je aan mij denkt!
  • Een echte petrolhead on heels kan niet zonder een fijn paar Louboutins. Am I right? Yes.

En ik vind het erg om te zeggen maar ik zou niks anders meer kunnen verzinnen. Behalve een lekker stukje taart, maar dat komt morgen wel.

 

Until next time,

 

Een nog 21 jarige Madelaine.

One thought on “It’s not even my birthday (bijna dan).

Leave a Reply

