Ik loop op zonnestralen.

Soort van. Maar ik moet zeggen dat I’m walking on sunshine ook gewoon veel leuker klinkt. Ik wilde even een kleine heads up geven. De laatste keer dat ik echt persoonlijk blogde vond ik mezelf nog een boeman. En ik ben heel blij dat ik uit dat dal geklommen ben zeg. Het kostte veel bloed, zweet en voornamelijk liters tranen. Maar ik kan eindelijk weer zeggen dat ik happy ben. Sowieso vind ik het ook veel leuker om positief te bloggen :). Jullie krijgen van mij allemaal een roze bril, hihaho.

Sinds een paar weken zijn mijn paniekaanvallen zo goed als verdwenen. Af en toe voel ik een minuutje paniek, zoals toen woensdag in de Intercity Direct -wat een naam- zat richting Breda, maar toen ik het boek van Bobbi Eden weer begon te lezen was het voorbij. Oke en toen de metro stil stond in de tunnel voor 15 seconden voelde het alsof ik weer in een soort warzone was. Maar het mag, ik mag bang zijn. Alleen niet zonder reden. Ik ben ook veel dingen gaan doen die ik normaliter eng zou vinden. Spontaan een dagje naar de Ring (DE dus) toe, daagjes weg, fotoshoots, evenementen voor VXN Rides bezoeken, veel motorrijden, met onbekenden dingen doen, nieuwe mensen ontmoeten, uren hangen op terrasjes, jongens ik durf zelfs met het OV. Ik reis met de bus, trein en metro. En dat allemaal, zonder angst. En dit allemaal, zonder therapie. Want daar mee begin ik namelijk pas op 1 juli. Of ik het echt nodig heb op het gebied van angst weet ik niet, alles gaat nu goed en dat komt door mijzelf (en leuke vrienden! ja jullie zijn leuk!). Maar ik heb zeker iets of iemand nodig om alle bange momenten van de afgelopen periode te vergeten. Ik kan ook wel eerlijk zeggen dat ik een kant van mijzelf erbij had gekregen die ik niet wilde. Gelukkig is dat nu redelijk stabiel, maar laat ik het zo zeggen; van ruzies wordt niemand beter.

Ik ben blij dat ik weer geniet zoals het hoort. En ik ook dankbaar kan zijn voor de leuke dingen, wanneer ik me minder goed voel. Zo geniet ik echt heel erg van het kroelen met mijn kleine Emmacat. Ook omdat ik haar niet elke dag zie tegenwoordig. Het veranderen van mijn mindset is een van de betere keuzes geweest. Ik wilde jullie even mededelen dat ik blij ben en me vrolijk voel, en ook dat er nog wat el positivo posts op de planning staan. Leuk he, ja zeker. En omdat ik niet zoveel meer weet te schrijven, een leuk plaatje van Pusheen.

 

Until next time,

Madelaine.

One thought on “Ik loop op zonnestralen.

Leave a Reply

