30 Day Challenge: 1

Tags zijn de ultieme vorm van content voor een (luie, oui c”est moi) blogger. En net toen ik de ‘How about no’ tag wilde gaan doen kwam ik via Hesterly.nl op de 30 Day Challenge. Sinds ik in mijn tentamenweken zit en iets meer tijd heb voor mijn blog, dacht ik ‘why not’. Dus bij dezen :). Oh en de studie vergeet ik niet hoor, deadlines are my drug.

 Write some basic things about yourself.

Mijn naam is Madelaine Marlinde Violette Désirée Vos, ik ben geboren op 18 april 1992 in de mooiste stad die er is; Rotterdam. Ik heb bruin haar en blauwe ogen, ben 1 meter 68 ‘lang’. Op mijn lichaam vind je drie tattoo’s maar dit zijn er nog lang niet genoeg. Ik haat het wanneer mensen mijn naam met ‘ei’ schrijven of ‘Ma-de-lene’ zeggen, het is namelijk ‘Ma-de-len’. Dus. Ik ben tien jaar jonger dan mijn zus en vijftien jaar jonger dan mijn broer. Mijn ouders zijn beiden hertrouwd. Ik ben tante van drie neefjes en een nichtje. Ik ben sinds augustus vorig jaar baasje van Emma, een half persische kattendame. Ik noem haar altijd Empakket, Em of Emzy. Zij woont momenteel in Delft en jaagt op aarde, vliegen en Felix brokjes. Daarnaast heb ik al sinds mijn vijfde Duitse Herders gehad, waarvan Fardou 13 jaar lang mijn vriendinnetje was. 

Momenteel studeer ik Integrale Veiligheid op InHolland en zit ik in het derde jaar, maar als het kon had ik liever Autotechniek gestudeerd. Ik kan met trots zeggen dat ik een echte petrolhead on heels ben. Ik fotografeer auto’s en motoren, omdat dat mijn passie is. Naast dit rijd ik zelf ook motor, een GSX-R 600 om precies te zijn. Mijn droom is om dit lekker vol te blijven houden naast mijn ‘grote mensen baan’. Maar ik werk nu nog met groot plezier bij de BelCompany. Ik ben een echte Apple fan girl ;). En groot BMW liefhebster. 

Je kan mij omschrijven als spontaan en enthousiast. Ik ben erg zelfstandig (volgens mijn moeder altijd al geweest) en vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en ondernemen. Ik heb tien jaar last gehad van een angststoornis en ben onwijs blij en dankbaar dat ik nu weer durf te leven zoals het hoort. Ik kan erg genieten van autorijden, motorrijden, boeken lezen, ‘alone time’, britse humor, foute tv-series en goede muziek. Ik ben allergisch voor mensen met ‘kort pittig haar’, chihuahua’s, meisjes die neppe Uggs dragen,  Fiat Multipla’s, PHEV’s en Nijntje zonneschermen. In sporten kan ik veel kwijt en ik vind het heerlijk om mijn fysieke grenzen te verleggen. Van mijn 17e tot mijn 18e heb ik gebokst en dit is by far een van de leukste sporten. Daarnaast heb ik zes jaar op stijldansen gezeten (in totaal). 

That’s about it :).

Leave a Reply

