30 Day Challenge: 2.

Nog net op de valreep mijn tweede logje wat de 30DC (lijkt net op iets als voor Christus..) betreft. Vandaag de uitdaging om 10 dislikes en 10 likes te verzinnen. Nou is het wel algemeen bekend dat ik vaker op dingen rant dan dat ik ze de hemel in prijs, dus challenge accepted. Let’s go!

10 Dislikes (in willekeurige volgorde):

1. Onrecht. Ik kan er echt niet tegen wanneer iemand iets ten onrechte wordt aangedaan. Onschuldige mensen overvallen, in hun huis inbreken (déjà vu), neh. Ik krijg dan soms ook de kriebels van Opsporing verzocht, maar dat is enerzijds ook omdat ik dan meteen bang ben dat de gezochte personen voor mijn deur staan.

2. Mijn onhandigheid. Geen deurpost is veilig. Blauwe plekken galore!

3. Het feit dat ik altijd, en dan ook echt altijd, alles kwijt ben. Volgens mij ben ik vaker mijn bril kwijt dan dat ik hem op mijn neus heb. 

4. Onzekere momenten. Omdat de dagen waarop je jezelf drie keer niks vind echt ruk zijn. Want het slaat nergens op, maar de spiegel vertelt je wat anders.

5. Het moment waarop je comfortabel in je bed ligt, met warme dekens over je heen en je vervolgens ‘plafond’ dienst hebt. Altijd gezellig om de uren voorbij te zien tikken en je energie genoeg hebt om te ijshockey’n met het Nederlands elftal.

6. Mensen die hun kenteken niet weten.

7. Dat sommige Allerhande recepten er lekkerder uitzien dan dat ze zijn. 

8. Katten haren die niet van je kleding af willen gaan. Volgens mij gebruikt die kat 1 seconde lijm.

9. Mannen die van hun vrouw de sportauto moeten verkopen. Of nja dan eerder de vrouwen die dit opperen. Stom. In deze categorie vallen: zonneschermen op auto’s, drie verschillende wieldoppen. vale rode Suzuki Alto’s en mensen die het gaspedaal zijn verloren.

10. Mensen waarvan hun ego zo groot is dat zelfs ‘hallo’ zeggen moeilijk wordt.

En dan nu ein-de-lijk 10 Likes want dat is gewoon veel leuker dan stom ranten. Hoewel dat ook wel opluchtte, ergens dan.

1. Kroelen met Emma (kat).

2. Autorijden, motorrijden. Mooie auto’s kijken, genieten van een jankende GSX-R.

3. Zonder angsten dingen doen. Wat een vrijheid biedt dit leven, dat ik dat tien jaar niet heb mee kunnen maken zorgt er voor dat ik intens van dingen geniet.

4. Een boek niet weg kunnen leggen omdat ‘ie zo spannend en meeslepend is. 

5. Kittenvideo’s op instagram.

6. Goed kunnen slapen en een productieve dag hebben.

7. Mijn fotografie en alle leuke ontmoetingen die daar door volgen.

8. Lachen om dingen die alleen ik grappig vind en dan in m’n eentje de slappe lach hebben. 

9. Mensen nasynchroniseren. 

10. ‘Me’-time.

 

Until next time,

Madelaine (zonder ‘ei’).

Leave a Reply

