30 Day Challenge: 3.

Ik moet echt iets aan mijn time management gaan doen want al mijn logjes tik ik rond 23:00. Anyways, dag drie alweer. Vandaag de taak om mijn dag te vertellen. Spanning en sensatie. Ik had nog bij andere 30 Day Blog Challenges gekeken of ‘dag 3’ daar leuker was maar ga toch proberen om me aan dit lijstje te houden.

Vanochtend werd ik wakker, na de diepste slaap ever, rond 09:16. Iets wat voor mij een beetje ‘laat’ is want tegenwoordig wil ik productieve dagen hebben en sport ik het liefste in de ochtend en wil ik alle tijd hebben. Ik ontbijt standaard met cappuccino en een bak yoghurt. Ik maak altijd een blog rondje en lees wat Amerikaanse fora over youtubers. Na het opmaak en haar doen ritueel ben ik gaan motorrijden en kwam er daarna achter dat ik mijn pinpas was vergeten. Dus kon ik weer racend eh rijdend naar huis toe, om vervolgens voor een dichte deur te staan. Iets met sleutels meenemen. Gelukkig was mijn zus thuis en speelde zij de reddende engel. Waarna ik ben gaan winkelen (niet in motorpak), een high waisted skinny jeans en cadeautjes heb gekocht. Vervolgens hebben mijn zus en ik mijn neefje opgehaald van de basisschool omdat hij terug kwam van schoolreisje, ook zonder dit schoolreisje hadden we hem opgehaald hoor. Hij vertelde dat hij kangaroos had gezien en na lang vragen kwam er ook uit dat hij patat op had. Geslaagd dagje denk ik zo. Anyways de cadeautjes, altijd leuk om te kopen zeker omdat ik persoon in kwestie er geheimzinnig over appte. Ik kocht onder andere een ‘loom kit’ voor mijn neefje waar vervolgens mijn zus en ik mee zijn gaan spelen en mijn neefje toe moest kijken. Mij lukte het niet om in een keer een goed bandje te maken, geen idee waarom maar soms ben ik een retard pur sang. En mijn zus ging aan de slag met een bandje voor mij, toen ik het weer tijd vond om op de motor te springen. Je zou het niet zeggen maar de uren verstreken en na een hapje en nutteloze spullen kopen bij Ikea (yesssss) ben ik heerlijk gaan chillen. Al met al een lekker vrij dagje, met typische Madelaine dingen. Morgen moet ik werken dus dan was het misschien wat leuker geweest met anekdotes van klanten ;). Anyways, tot morgen dan zijn we alweer bij dag nummer 4 (oja joh).

 

Until morgen.

Madelaine.

Leave a Reply

