30 Day Challenge: 5.

Oke ik moet maar eens met mezelf afspreken dat mijn posts op normale tijden online moeten komen. En geen smoesjes meer verzinnen. Vandaag dag 5; joh. En ik ga je 5 plaatsen laten zien waar ik ooit nog wel eens heen zou willen. Let’s go! (Letterlijk en figuurlijk, hihaho)

 

1. Miami, Florida. Eigenlijk is (bijna) elke plek in Amerika wel voldoende, maar als het dan toch moet dan maar naar een zonnig bejaarden oord. Ik denk dat NYC nog iets te druk is, maar ook deze plek staat op mijn bucket list. Eerst een keer flamingo’s en rollators spotten in Florida.

2. Saint- Tropez. Al een keer geweest, toen ik 14 was. Op een of andere manier heb ik er niet gek veel van meegekregen, of ben ik gewoon al weer alles vergeten. Hoe heerlijk is het om je even super rijk te voelen en weer huilend de Louis Vuitton winkel uit gezet te worden. Oke dat laatste dan niet. Maar ik houd er wel van, dat zien en gezien worden. Al helemaal nippend aan een goede rode vin starend naar Bill Gates z’n boot.

3. Toronto, Canada. Net zoals Amerika, zou ik echt heel graag naar Canada willen. En niet alleen om pancakes met Maple Syrup te eten, of omdat Canadezen zo leuk de ‘o’ uitspreken. Nova Scotia zou ook wel mogen, al is het omdat daar die lieve hondjes vandaan komen (lekker simpel dit).

4. Dubai. Volgens velen is het Disneyland voor volwassenen, I’m in.

5. Mocht er nog een rijke suiker oom zijn die zijn creditcard wilt overhandigen… Dan vertrek ik morgen nog (zonder suikeroom sorry) naar Bora Bora.

Oke. Doei.

 

Leave a Reply

