Happy catday.

Je hebt crazy cat ladies en je hebt crazy cat ladies en dan heb je ook nog mij. Ik ben verzot op mijn niet-echt-een-kitten Emma. Vorig jaar heb ik Emma cadeau gehad na het overlijden van Dennis en omdat ik graag een vriendinnetje wilde voor de momenten waarop ik alleen in het huis zat. Inmiddels is mevrouw alweer 1 jaar en dat moet natuurlijk een beetje worden gevierd.

Eigenlijk was ik nooit een kattenmens, ik ben opgegroeid met teckels en Duitse Herders en wist niet zo goed wat ik met een katje aan zou moeten. Nou dat is 180 graden gedraaid, ik zoek strikjes uit voor de kat, praat ‘namens’ de kat en heb ongeveer 28 liedjes verzonnen voor.. de kat.  Het liefst wil op een dag nog een vriendinnetje er bij halen voor Emma (en met Emma bedoel ik mezelf) zodat ze (ik) er leuk mee kan spelen (nog meer kroelen).

En nu een shitload aan foto’s.

Soms maken we filmpjes samen.
Soms maken we filmpjes samen.
Soms staat ze model.
Soms staat ze model.
Soms gaan we samen uit.
Soms gaan we samen uit.
Soms is ze anatomisch onmogelijk.
Soms is ze anatomisch onmogelijk.
Heel soms speelt ze met d'r ikea muisje.
Heel soms speelt ze met d’r ikea muisje.
Soms zijn dozen leuk.
Soms zijn dozen leuk.
Soms zeg ik 'toet' tegen d'r.
Soms zeg ik ‘toet’ tegen d’r.
Soms is een muisje leuk als kussen.
Soms is een muisje leuk als kussen.
Soms doet ze aan 30 day shred.
Soms doet ze aan 30 day shred.
Vaak weet ze niet hoe een deur werkt.
Vaak weet ze niet hoe een deur werkt.
Vroeger keek ze op Autogespot.nl.
Vroeger keek ze op Autogespot.nl.
Soms is ze niet gecharmeerd van de camera.
Soms is ze niet gecharmeerd van de camera.
Maar ze blijft mijn lieve dametje met de roze strik.
Maar ze blijft mijn lieve dametje met de roze strik.

 

Happy catday kleine Empakket/Emzy/Emmy/Em. Je bent lief en stinkt soms een beetje. Kus van het baasje dat je soms straft omdat je aarde uit de lavendels pikt.

 

Until next time,

Madelaine.

Leave a Reply

