30 Day Challenge: 11.

Wauw opdracht 11 alweer, de tijd vliegt! Vandaag kom je te weten wat mijn favoriete quotes zijn. Nou is er eentje al makkelijk te raden, die staat namelijk op mijn rug getatoeëerd. De mening achter deze quote kan je zien in de blogpost ‘voor papa’.

On ne voit bien qu'avec le couer. L'essentiel est invisible pour les yeux.
On ne voit bien qu’avec le couer. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Ik houd onwijs veel van quotes. Ze zetten je aan het denken, laten je beter voelen of geven net dat zetje wat je nodig had. Ze stralen kracht uit en ik vind het dan ook onwijs mooi staan om wat quotes in lijstjes te hebben. Niet teveel natuurlijk, en wel quotes met een waarde. Anyways, hier ga ik weinig woorden aan vuil maken, lees zelf maar! En wellicht kom je nog een quote tegen die voor jou nieuw is :). Voor meer quotes kan je ook een kijkje nemen op mijn Tumblr.

PushLimits

Binnenkort zal ik een update posten over mijn favoriete ‘fit quotes’! Ik kwam tijdens het zoeken een aantal goede tegen en sharing is caring toch?

Until next time,

Madelaine.

 

 

Leave a Reply

