Confessions! (30 day blog challenge)

Oeps. Heel veel smoesjes om te plaatsen heb ik niet, maar eh komtie: school en shoots. Het is eventjes druk, de laatste loodjes van jaar 3 van IV en shoots die tussendoor komen en ook prioriteit hebben. Maar wees niet getreurd, na vrijdag komt alles in een rustiger vaarwater en ga ik weer elke dag bloggen. Om mijn excuses aan te bieden post ik vandaag dag 13; confessions of your choice.

1. Ik kan niet slapen zonder mijn knuffelkat Ruud. Ooit gekocht op mijn zestiende voor twee euro bij de Primark (drie rare feitjes in één zin.. uuhhh en misschien het feit dat een knuffelkat Ruud heet maar soit) en hij moet nu gewoon mee slapen. Met of zonder man naast me, het maakt me niks uit. De enige waar ik mee in slaap moet vallen is Ruud.

(Ik was hier 17, no shame)

2. Mijn slechte gewoontes zijn: ongeduld, roken, doordrammen, snel op willen geven, controle willen hebben, slordig zijn, lui zijn, te laat komen en uitstellen.

 

3: Ik kan echt ‘genieten’ van smerige filmpjes. Zo kwam ik er laatst achter dat je dingen uit je amandelen kan drukken en dat mensen hier filmpjes van op YT zetten. Bi-zar. Maar ik zet ‘t beeld niet uit hoor, kom maar op met je  ontploffende mee-eters, operatie video’s en noem maar op. Hoe viezer, hoe beter.

En nogmaals excuus! Until next time,

 

Madelaine.

Leave a Reply

