Like: HAIM

Van de week stuitte ik via YouTube op de band ‘Haim’. Een driekoppige zussenband uit LA. Ze stonden dit jaar op Glastonbury, en ik was fanatiek mee aan het zingen met The Black Keys toen ik ineens een vrouwelijke bassiste zag in de still van de volgende video. Dan heb je sowieso al mijn aandacht, want ik heb vanaf mijn negende tot mijn vijftiende basgitaar gespeeld. Sterker nog, ik heb de basgitaar nog en weet alleen nog hoe Smells Like Teen Spirit gaat.. Uh moving on.

Het is een indie achtig bandje en het luistert makkelijk weg. Ook niet erg onbelangrijk; de teksten zijn goed. Iets waar ik veel waarde aan hecht, ik ben zo’n persoon die alle songteksten uit haar hoofd kent en een hekel heeft aan mensen die ze verkeerd meezingen (sorry mam).

Dus mijn LIKE van deze week is Haim, inmiddels al toegevoegd aan mijn Spotify afspeellijst:

 

Ik beloof trouwens snel om mijn 30 day challenge af te maken 🙂

*insert smoesjes*

 

Madelaine.

Leave a Reply

