Totally me tag

Ik kan uren, dagen, maanden op Tumblr besteden. En vaak zie je van die ‘hipster’ plaatjes van een kitten met een zweverige tekst er in die dan op jou kan slaan. En ik hou soms wel van die plaatjes, vandaar dat ik mee doe met de ‘totally me’ tag en toe licht waarom ze op mij slaan. White girls be like…


Als er een ding is waar ik verslaafd aan ben dan is het wel mijn iPhone, iPad en iMac. De laatste neem ik niet mee naar bed, maar de andere twee liggen altijd lief naast mijn kussen. Ik denk dat ik vaak nog een uur aan het niksen ben op mijn iPhone en refresh instagram, twitter en Facebook om de drie seconden. Andere favorieten zijn: 9GAG en Reddit.

Ik noem mezelf niet voor niets een petrolhead on heels ;).

Ik hecht veel waarde aan muziek en kan dan ook veel (heel veel) nummers meezingen. Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen teksten letterlijk nemen (insert hipster). Vaak zit er een verhaal achter liedjes en dat probeer ik dan te voelen, of ik creeer er mijn eigen gevoelens bij. Daarnaast houd ik van lezen, niet van chicklits maar juist van thrillers of waargebeurde verhalen. Momenteel ben ik bezig in ‘De diefstal van mijn jeugd’ van Natascha Kampusch.

Dit zegt op zich al genoeg.

Ik dacht altijd dat ik meer van honden hield, maar sinds ik vorig jaar een baby poesje kreeg weet ik zeker dat ik een crazy cat lady ben.

Ik heb niets met grote vrienden groepen. Ten eerste omdat je toch wel een verdeling krijgt en ten tweede voel ik me veel meer op m’n gemak met minder mensen. Dan kan ik volledig mezelf zijn. Ik heb drie beste vriendinnen; mijn zus, een vriendin die ik al 6 jaar ken en eentje die ik al 15 jaar ken. Mijn andere vriendschappen gaan minder diep. En dat is ook niet erg. 

Ik hou van lekker eten (wie houdt er van vies eten?) maar ik hou ook van gezond zijn, sporten en een mooi lijf. Momenteel ben ik bezig met veel water drinken, smoothies maken (en eten doh), sporten en op vrijdag heb ik cheat day. Begin dit jaar sportte ik elke dag en binnen een maand was ik echt strak, ik heb het even links laten liggen maar ben weer fanatiek begonnen. En qua slecht eten kan ik niet zonder poffertjes, pizza en patat. 

En nog een paar:



De aller leukste:

(MARIE IS ZO LIEF OMG DE ARISTOKATTEN IS MIJN ALL TIME FAVORITE MOVIE) Okay rant voorbij.

Oke doei!

 

Madelaine.

Leave a Reply

