30 day challenge: 13.

En daar is eindelijk weer een 30 Day Challenge update, nou merk ik dat ik diverse lijstjes door elkaar gebruik. Maar goed, vandaag beschrijf ik 5 zwakheden die ik heb.

Het ligt een beetje aan de manier waarop je dit interpreteert want ik heb een zwak voor dropjes en mannen in motorpak maar natuurlijk ook mijn persoonlijke weaknesses.

– Ik ben een ongelofelijke slons en hou onwijs veel van opruimen. Als ik thuis kom is het een wonder wanneer ik mijn motor gear opruim en mijn pak er weer netjes bij hangt. Ik kan mijn kamer onwijs troeperig maken, om me vervolgens dood te ergeren aan mijn eigen opruim luiheid. Lekker tegenstrijdig <3.

–  Ik ben onwijs ongeduldig en vind het fijn wanneer mensen opschieten (met alles).

– Mijn sterrenbeeld is Ram en eigenlijk alles klopt wel wat er bij een Ram hoort.  Ik kan niet tegen kritiek, ben vurig en wil dingen snel voor elkaar krijgen (zie ongeduld).

– Daarnaast wil ik wel altijd het beste voor anderen, maar gun ik mezelf dat niet zo snel. Wanneer een vriendin zich rot voelt sta ik zo snel mogelijk voor de deur om haar te troosten, ik wil alle zielige kittens helpen die er zijn en vind het erg belangrijk wat mensen van mij denken terwijl ik anderen advies geef dat niet te doen. Ook vind ik het belangrijk om andere mensen blij te maken, ook al moet ik iets doen wat niet in mijn straatje past. Ik weet niet of dit een zwakte is of iets goeds, maar zou willen dat ik meer aan mezelf zou kunnen denken.

– Ik vind het onwijs cool als mensen met de dag leven, maar plan zelf het liefst alles vooruit. Dan weet ik wat ik van mijn eigen toekomst kan verwachten. Ik vind het dus moeilijk om los te laten en dingen te laten gebeuren. Iets met controle graag willen hebben.

 

En zo heeft iedereen zijn zwaktes en mindere kanten.

Herken jij ze? Of heb je juist hele andere zwakheden?

 

Until next time,

Madelaine

 

Leave a Reply

