Oproep: VXN Rides Shoot

Lieve Vixenbites lezers, zoals jullie weten ben ik naast zeeronregelmatigeblogger ook bezig met automotive fotografie. En het zal je vast niet zijn ontgaan dat ik dol ben op auto’s en motoren an sich. Dus vandaar dat ik mezelf even schaamteloos promoot op mijn eigen blog.

Ik wil namelijk meer shoots gaan doen voor VXN Rides! Dus heb jij een auto of motor waarvan jij denkt ‘wauwawiwa’ en wil je hier mooie foto’s van? Dan ben ik je vrouw. Ik vraag een kleine vergoeding en dan krijg jij:

  • Gezelschap in de vorm van moi.
  • Een shoot op een door mij/jou/ons uitgezochte locatie(s).
  • Rond de 10 (dit kan variëren) na bewerkte foto’s (jpg. of psd. of beide).
  • Een aantal onbewerkte foto’s zodat je zelf ook los kan gaan met PicMonkey of Instagram.

En heb ik weer wat leuks in mijn portfolio. Dat is dus eigenlijk een win-win situatie ;).

Kleine kanttekening: ik ben niet van plan ricers te fotograferen. Dat is ‘niet mijn ding’ en aangezien het ook niet past bij mijn huidige portfolio, moet ik deze vorm van tuning overslaan. Natuurlijk is smaak geheel persoonlijk, dus voel je niet aangevallen :).

Wat je kan verwachten? Iets zoals dit:

999450_644066095657744_958083582_n
Oke sorry dit is gewoon een lieve foto van baby Emma.
motomorini3
Moto Morini Corsaro
_DSC8462 copy
Tesla Model S

Voor meer informatie kan je een e-mail sturen naar vixen.lv@gmail.com of stuur me even een berichtje op Facebook: Madelaine Vos.

Leave a Reply

