15 dingen die niemand je vraagt (maar nu wel)

Het is geen pretje om nu motor te rijden, het is bagger weer, het is geen zomer, de kat verhaart nog.. Genoeg redenen voor een tag. Deze keer de ’15 dingen die niemand je vraagt’ tag. Nou is dat dubieus want ik beantwoord nu dus wel deze vragen, maar goed. Let’s go!

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Ik heb een gordijn achter mijn bed hangen omdat ik niet tegen onrust kan. Daarmee bedoel ik dus tegen dingen aankijken, op de een of andere manier heb ik tijdens mijn insomnia periodes veel last van ‘rommel’ m.b.t slapen. Het maakt niet uit of de deur open of dicht is, ik zie het toch niet. En mocht er geen sprake zijn van een gordijn, dan is de de deur dicht.

2. Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Nee nooit. Ik ben erg gehecht aan Aussi en Rituals dus sleep altijd mijn eigen zooi mee, en weer terug.

3. Heb je weleens een straat naambord gestolen?

Nee. Ik snap ook niet waarom iemand dat doet. 

4. Gebruik je to do lijstjes?

Yes, bijna voor alles. Soms maak ik ze in mijn hoofd, maar ik schrijf ze het liefst gewoon op. Het geeft overzicht. Wunderlist is een geniale app voor lijstjes verslaafden zoals ik :).

5. Heb je sproeten?

Nee maar vind sproetjes wel altijd lief staan. 

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ik heb dat een keer  gedaan met een vriendinnetje nadat we van een voetbalwedstrijd kwamen (don’t ask). Volgens mij was ik een jaar of 8. Ik doe het nooit meer, ten eerste ben ik bang voor beestjes die op rare plekken gaan woelen, ten tweede is het gewoon een goor idee. Ik wacht liever tot ik bij een tankstation ben (al hoewel die ook niet fris zijn) Voor mannen is het een ander verhaal.

7. Hoe groot is je bed?

1.40, groot genoeg voor mezelf maar met iemand er naast is het iets te cozy. Ik kan niet in slaap vallen met iemand dicht tegen mij aan.

8. Ben je lui?

Eh:

 

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Ja dat er geen ergeren staat in plaats van irriteren. Verder erger ik me aan het weer, ik wil zon!

10. Kauw je op pennen en potloden?

Ja maar niet op die van mijn werk, die gaan door zoveel handen heen.. no thanks.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

HA NEE.

12. Kijk je nog weleens naar tekenfilms?

Nee dat niet maar de Aristokatten blijft wel een van mijn favoriete films. Vooral Marie, die is zo schattig omgwtf.

13. Tel je de treden als je trap loopt?

Nee echt nooit, maar ik loop ook niet zoveel trap :). En wanneer ik het wel doe houd ik me meer bezig met ‘niet vallen’ dan met tellen.

14. Dans je weleens als er geen muziek te horen is?

Ik dans zonder enige reden! Ehmagerd Twerk Party

15. Weet je hoe het oliepeil van je auto moet checken?

Ja maar dat mag ook wel voor een petrolhead on heels, right?

 

Oke doei!

Madelaine

 

3 thoughts on “15 dingen die niemand je vraagt (maar nu wel)

Leave a Reply

