30 day challenge: 14.

Ik heb veel lijstjes afgestruind naar een leuke nummer ’14’ van de 30 day challenge, die ze bij mij overigens 30 month challenge kunnen noemen. Nou heb ik geen celeb crushes (behalve Iggy Azalea) en kan ik niet een persoon kiezen die ik uitgebreid ga beschrijven op mijn blog omdat ik niet zonder kan. Ik neem aan dat ze dat zelf wel weten, inclusief mijn knuffelkat Ruud. Dus vandaag heb ik gekozen om jullie te vertellen wat mijn minst favoriete seizoen is… Immens interessant.

Ik ben vrij gevoelig voor het weer, sterker nog ik heb misschien wel een obsessie met Piet Paulusma en ´The Againman´. Wanneer het regent kan ik shoots schrappen, motorritjes verzetten en vind ik boodschappen doen een crime. Maar ondanks dat ik regen haat vind ik de herfst wel gezellig. Vaak is het nog lekker genoeg voor mijn leren jasje, en doet het me denken aan de tijd dat ik als kleine Lo door het bos huppelde en speelde met de hondjes. In de lente ben ik jarig, en in de zomer ben ik onwijs blij…

Maar dan is er nog de winter – insert dramatische muziek. Ik haat de winter. Nee ik haat het niet om warme chocomelk met te veel slagroom te drinken, kaneel geurkaarsjes aan te steken en ik ben verliefd op foute kerstmuziek. Maar de natte drapsneeuw, gladde wegen, niet je bed uit kunnen omdat het daar buiten zo koud is, handschoenen kwijtraken, koude en pijnlijke oren van het fietsen, afrijden voor mijn motorrijbewijs in min 2,  dat het om 1600h al donker is… Dat is gewoon niet mijn ding. Dus van mij mag kerst van mij voortaan in oktober beginnen en dan schrappen we gewoon dat hele winter gebeuren.

Until next time,

Madelaine

One thought on “30 day challenge: 14.

  1. Ik haat zelf het meest dat het ‘s ochtends zo donker en koud is! Het liefst slaap ik dan uit tot het licht is, maar dat gaat helaas niet! 😦

Leave a Reply

