20 dingen over mij

Door Iris (Rakaus op instagram) ben ik getagd om twintig dingen over mezelf te vertellen die je nog niet wist. Nou blog ik voornamelijk over mezelf dus ik denk dat het nog een kleine uitdaging is. Immens interessant ook dit. Lets go

1. Ik heb gebokst. Dit vond ik echt geweldig en het heeft me zelf verzekerden gemaakt, daarnaast stond maatje 36 ook wel leuk. Ik zie het mezelf alleen nu niet zo snel meer doen.

2. Ik ben bang voor vissen. Dooie, levende, finding Nemo.

3. Ik word niet snel boos en als ik boos ben dan is dat van korte duur.

4. Ik hou onwijs van hard auto en motorrijden en heb een hekel aan mensen die links 110 rijden.

5. Ik heb maat 38, in schoenen en kleding. Nou, leuk.

6. Ik hou van zingen en heb dit vroeger ook in bandjes gedaan.

7. Ik schreef vroeger verhalen rondom onze Duitse Herders en liet ze praten..

8. Mijn Knuffelkat heet Ruud en daar slaap ik mee. Ik heb hem pas sinds m’n 16e. Daar voor had ik een knuffel konijn die Liefje heette.

9. Ik heb ooit een hoofdrol gehad in een theater voorstelling in het Hofplein theater. En heb bij acteer klas een keer een 9 gehad voor een monoloog.

10. Engels is m’n tweede taal.

11. Ik rook sinds m’n vijftiende.

12. Ik vind winkelen in de Primark verschrikkelijk.

13. Ik zal m’n vriend nooit vriendlief/mannetje/ventje/manlief noemen. Dat vind ik echt verschrikkelijk.

14. Het is m’n droom om moeder te worden. Alleen ik ga nooit woorden zoals ‘buikbaby’ ‘beeb’ en klussen zeggen… Bah.

15. Ik ben de enige in ons gezin met blauwe ogen.

One thought on “20 dingen over mij

Leave a Reply

