Updateren.

Of ik nog leef? Zeker. Momenteel ben ik bezig met het vierde jaar Integrale Veiligheid, nog een jaar te gaan (of anderhalf) tot ik klaar ben en boy dat is een ding wat ik zeker wil zijn. Verder ben ik druk bezig met nadenken over dingen die ik in dit leven wil. Iets waar Willemijn van 2wmn.nl over schreef, namelijk het dilemma van ‘wat ga ik doen later?

Als ik klaar ben met studeren weet zeker dat ik geen fulltime baan wil, ik denk namelijk dat het mezelf niet gelukkig maakt en ik ben momenteel intens tevreden met mijn bijbaan. Ik mag nog zo’n 34 jaar gaan werken en als ik die 52 weken per jaar zo’n 40 uur per week mag werken, en elke vrijdag vieren dat het weekend is.. Ik stel die burgerlijkheid nog liever uit.

Dingen die me nog meer bezig houden:

– Het vreselijke beleid van InHolland. Wel een tentamen afnemen maar geen lessen verzorgen. Lessen verzorgen voor een college maar geen tentamen afnemen in dezelfde periode.

– Of ik wel of niet een nieuwe motor wil.

– Waarom ik zoveel schoenen heb maar toch verliefd ben op bijna elk paar AirMax en ze ook wil hebben.

– Ik wil elke kitten adopteren die ik zie maar wil niet 35 katten zindelijk maken.. Laat staan dat mijn moeder het toelaat dat ik 35 katten neem.

– Dat er nog steeds mensen zijn die ‘vriendlief’ zeggen.

– Of ik wel of niet mijn motorpak laat opsturen voor een controle. Het leer heeft een productie fout waardoor het wit onderhand bruin is geworden. Elke keer als ik denk ‘ja nu stuur ik hem op’ wordt het ineens 25 graden en kan ik de gix niet laten staan.

– Wanneer en waar mijn 4e tattoo komt.

– Mijn moeder die nu de complete H&M catalogus doorneemt, op mijn bed en tegen zichzelf ‘OEH’ ‘WAUW’ ‘Gadver’ zegt en vervolgens nu de schoenen pagina opzegt. Mam zo kan ik niet schrijven. Nu heeft ze over Maxima haar handschoenen en Valentino jurk. Als ik dat bedrag hoor denk ik dat ik beter een nieuwe motor kan kopen dan een jurk van Valentino, alleen heb ik geen Maxima-salaris.

– Mijn Armani tas. Want die heb ik wel gekocht, ik wist niet eens dat je verliefd kon worden op een tas.

– Griekse Yoghurt. All Day.

– Weer drie keer per week sporten met Blogilates filmpjes, heerlijk. Ook al is het nu 233 graden in mijn kamer.

– Dat ze bij een grote motorzaak een sticker op een motor hadden geplakt waarop ‘gepijst’ stond in plaats van ‘geprijsd’.

– Mijn 30 dagen ‘no fast food challenge’ gaat onwijs goed. Nu maar eens de 30 day blog challenge afmaken.. oeps.

– Ik heb wel echt waanzinnig veel trek in Oreo ijs.

En dat was het onderhand wel weer!

Until next time,

Madelaine.

Leave a Reply

