Me Time Tag

Geïnspireerd door een beautyblogger, leek het me leuk om een ietwat girly tag te doen. Want naast motorrijden vind ik het ook onwijs ontspannend om bezig te zijn met make-up en alle dingen die beauty gerelateerd zijn. Dat gecombineerd met mijn favoriete uitspraak allertijden: TREAT YO SELF, zorgt er voor dat ik de Me Time Tag doe. Jottum!

Wat kijk je of lees je tijdens me time?

Ik lees het liefst een autobiografie (momenteel die van Fernando Ricksen’ Vechtlust), thriller of de Linda. Ik moet wat opbiechten: ik haat chicklits. Je weet wel, van die zoetsappige meiden boeken waarin de wereld bestaat uit knappe mannen en roze prullaria. En wat ik het liefst kijk? Ik denk dat als ‘verdoen van je tijd op internet’ een vak op school was ik er een ster in zou zijn. Voornamelijk kijk ik vlogs (Mascha van Beautygloss, CTFxC, ItsJudysLife) of beauty gerelateerde video’s en sketches (Nigahiga, TheDominicShow). Als petrolhead volg ik natuurlijk ook de nodige autokanalen op youtube zoals AutoWeek, CarThrottle en Autoblog.

Nigahiga

Car Throttle:

Wat draag je tijdens me-time? #nobra

Het moment dat ik thuis kom ruil ik m’n broek om voor een chillbroek. Die van Abercrombie & Fitch zitten heerlijk, maar de Primark versie doet het ook goed. Natuurlijk is een onesie ook fijn, maar daar staan poesjes op en is niet zo charming. Wat betreft een BH, die laat ik aan. Dus geen #nobra, wel #broekuit.

I'm bringing sexy back. 😺 #onesie #meow

A post shared by Madelaine – NIVEX 💁🏻 (@madelaine.nvx) on

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?

De maskertjes van Dr van der Hoog zijn favoriet! En het leuke is dan om via snapchat mooie foto’s van mezelf te versturen haha (god dit klinkt sneu).
Wat is momenteel je favoriete nagellak?

Normaal koop ik altijd nagellak van Essie of O.P.I maar ik vind de prijzen gewoon een beetje belachelijk. Gelukkig is eBay a good friend om ze wat goedkoper op de kop te kunnen tikken. Daarnaast ben ik fan (ja echt, ik ben ergens fan van) de lakjes van Sinful Colors. Momenteel heb ik ‘rich in heart’ op een donkerrode kleur. Blijft zitten als een tierelier! En dat is al helemaal fijn met mijn werk.
Wat drink je en eet je tijdens me time?

Muntthee en iets van pure chocolade.
Wat is momenteel je favoriete kaars?

Dat is een wax melt van Yankee Candles in ‘vanilla satin’.
Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?

Ligt er aan, ik versta onder me time ook winkelen en dat doe ik het liefste alleen. Heerlijk, even m’n iPhone oordopjes in (soms zonder muziek) en gewoon een beetje rondstruinen in winkels. Als ik thuis zit met m’n poesjes onesie aan dan zie ik daar liever vanaf.
Ga je wel eens alleen naar de film?

Nee eigenlijk niet. Hoewel ik dat best een keer wil proberen. Ik hou van horrors en niemand om mij heen deelt deze liefde :(.
Favoriete webshop?

H&M. Ondanks dat er 2736 miljard H&M’s in Rotterdam zitten winkel ik alsnog het liefste online. Makkelijk kleding uitzoeken, geen vervelende mensen om je heen en als het niet past kan je het kosteloos terugsturen. Daarnaast vind ik kleinere webshops met handgemaakte kaartjes heel leuk en vind ik Etsy heerlijk om op rond te struinen.

Heb je nog iets toe te voegen?
Until next time,

Madelaine.

2 thoughts on “Me Time Tag

Leave a Reply

