Project happiness: November.

Project Happiness is een terugkerende rubriek op Vixenbites, waarin ik schrijf over mijn depressie en angsten, maar ook over hoe ik op zoek ben naar wat mij blij maakt. Gelukkig zijn is niet het doel, het zou wel fijn zijn als ik onderweg iets meekrijg er van. 

Inmiddels zijn we al een paar dagen in december, maar ben ik nog niet te laat om mijn leuke dingen van de maand November op te schrijven. Dus bij dezen, de happy highlights van November 2014. Nog maar een maand en dan is 2014 (eindelijk) voorbij.

♥ Yoga ♥ kroelen met Emma ♥ Delft ♥ kunnen reizen met het ov ♥ goed kunnen slapen ♥ Rotterdam ♥ een heel belangrijk tentamen maken ♥ praten over de toekomst ♥ positieve flow ♥ spiritualiteit ♥ kaartjes ♥ leuke tv programma’s kijken ♥ leuke collega’s ♥ lekker eten ♥ zelf koekjes maken ♥ speculaas ♥ herfstthee ♥ mooie zonsondergangen ♥ BMW meeting in de Meern ♥ foute twerkmuziek ♥ concerten plannen ♥ debiel dansen met de kat ♥ praten voor de kat ♥ familie ♥ zus ♥ vriendinnen ♥ op motorjacht ♥ warme chocolade melk met slagroom ♥ kerstsfeer ♥ shoppen! ♥ fijn kunnen dromen ♥ onesies ♥ warme sokken ♥  uiteten ♥ dagen weg ♥ nog veel meer ❤

Leave a Reply

