‘Happy’New Year

Over een paar uur komt 2014 tot een einde, en vieren we het nieuwe jaar. Nog nooit ben ik zo blij geweest dat een jaar voorbij was. 2014 was op heel veel vlakken niet mijn jaar. Soms was er meer sprake van overleven. Ik kan niet wachten op een positief, fijn en mooi 2015. En ook al kan je op elk moment beginnen met goede voornemens, voor mij symboliseert 1 januari 2015 een nieuw begin. Ik heb een fles Hugo koud gezet, en mag tot 00:00 oliebollen en andere zooi eten. Change is yet to come. Bitches.

Ondanks dat 2014 voor mij een rot jaar was, bedoel mijn trouwjurk hangt nog aan mijn kledingkast, zijn er ook leuke dingen gebeurd. Het is wel jammer dat de slechte gevoelens de boel overheersen maar ik ga m’n best doen om een recap te schrijven.

In 2014

Kocht ik weer een nieuwe iMac omdat de oude was gejat een dag na mijn verjaardag en nog geen drie dagen nadat ik weer terug bij mijn ouders ging wonen. Ik beloonde mezelf (?) met een ipad Mini en een iPhone 5S dit jaar. Ik wil Kevin bedanken voor het helpen met verhuizen, de tripjes naar Ikea, de steun die ik op dat moment nodig had. En natuurlijk voor het verwisselen van mijn achterband ;).  Het hele verhuizen staat in contrast met mijn plannen die ik precies een jaar geleden had; een bruiloft plannen en samen wonen met mijn ex (nouja toen nog verloofde dus..).  Ben ik veel daagjes weg geweest; diverse plekken in Nederland en Duitsland en als ik alles optel heb ik een leuke zomer gehad. Heb ik het privilege gehad om in hele (HELE HELE) dikke BMW’s te rijden, wie kan nou zeggen dat ze een ijsje heeft gehaald in een F10 30 Jahre M5… Daar maak je mij natuurlijk intens gelukkig mee.

Is mijn katje Emma ook verhuisd zodat ik haar vaker kon kroelen en knuffelen. Ben ik verliefd geworden op een tas van Armani. Ben ik mezelf gaan verdiepen in: yoga, minimalisme, spiritualiteit, living light, mindfulness en kneedowns maken met de motor. Heb ik helaas minder motorgereden dan in 2013, maar daar gaat verandering in komen! Zijn er dansjes verzonnen tijdens Pussylounge Outdoor en Limp Bizkit. Lust ik ineens rode wijn. Ben ik BelCompany niet zat geworden en zij mij ook niet.  Heb ik behoorlijk wat boeken verslonden. Ben ik Rotterdam nog meer gaan waarderen.  En is VXN Rides aardig uitgegroeid tot een leuke bijbaan, ik heb dit jaar o.a een Audi R8, een Tesla Model S, een Moto Morini, de Fireblade van Jasper en Tim Coronel zijn 350Z gefotografeerd. Super awesome, zeker iets om trots op te zijn en volgend jaar door te zetten.

PicMonkey Collage

Daarnaast ben ik in begin van 2014 zo’n zes kilo afgevallen door gezond te eten en veel te sporten. Ook dit ga ik volgend jaar voortzetten, ik voel me gewoon ook naar door junkfood en cola. Hallo lunges, squates, eiwitshakes, sport avonden en een strak lijf! Heb ik mijn angststoornis overwonnen. Vele malen dank aan Michel die mij door moeilijke situaties heeft gesleept. Die schop onder m’n kont had ik echt nodig. Ik kan het nu compleet zelf aan, en ben zo trots als een kind met een lelijke tekening op mijn overwinning. FUCK YES! #succeskid. In 2014 werd er bij mij wel een vorm van een depressie geconstateerd en hier voor ga ik in 2015 in therapie. Die bastard pakken we dus hard aan en ik wil weer kunnen genieten, weten hoe het voelt om gelukkig te zijn en blij te zijn met dat ik er ben. Kirsten bedankt voor het spontane kaartje  waardoor ik bijna als een kind zat te brullen door de lieve tekst. En ik kan niet wachten op nog meer motorritjes samen, vaker afspreken met z’n drieën en zo chick zo motor remember haha. Love you! Mijn lieve zus Roos voor de goede gesprekken samen en de knuffels, kaartjes leggen, sigaretten van elkaar afpakken en dat ik bij jou altijd mijn Linda’s weer terug vind… In 2014 heb ik ook weer een tatatoeageaten zetten, dit maal van een pijl die naar voren wijst. De filosofie er achter is dat een pijl altijd naar achter moet gaan om vooruit te komen (thanks capt obvious) en ik denk dat ik mijn portie zooi wel heb gehad dit jaar en nu, net als mijn pijl, alleen maar naar voren kan gaan. Naar betere dingen.

Het leven momenteel staat in een schril contrast met hoe het vorig jaar was. Ik denk dan ook vaak terug aan het verleden en vergelijk alles. Ik weet dat dit niet reel is, maar het is moeilijk om te accepteren dat je ongelukkig bent. Al helemaal in een maatschappij waarin geluk bijna wordt opgedrongen. Soms voelt het ook alsof ik mezelf, en anderen, teleurstel met het feit dat dingen gewoon heel klote zijn gelopen dit jaar. Ik ben nu dus op zoek naar wat mij gelukkig kan gaan maken en ik vind het onwijs mooi dat ik op 1-01-2015 begin met een schone lei. Ik ben er klaar voor om mezelf te herontdekken! Klinkt lekker cheesy maar vanavond vloeien er champagne en tranen. Op naar een onwijs goed jaar en ik kan niet wachten om dit jaar heeeeel ver achter me te laten.

In 2015 staan er nu al drie concerten op de planning, ga ik stage lopen bij de gemeente Rotterdam, ga ik een poging wagen om af te studeren en de rest… ik laat me verassen. Zolang het fijne, mooie en positieve dingen zijn ben ik er voor in. Liefde, geluk en rust.

En om mijn nieuwe jaar in te luiden, sluit ik af met HET nummer van 2014. Je denkt nu misschien ‘Jeetje Madelaine dat zal vast een zwaar en ontroerend lied zijn of iets van Nick en simon’ maar nee. Als ik dit nummer hoor, ben ik meteen vrolijk. Het doet me denken aan ritjes in de BMW M5, zomeravonden met motoren, dansen in m’n kamer, BMW meetings, kittens in wollen mandjes, verse muntthee, drop, Hans Klok’ windmachine, roze brillen, mannen met sixpacks in een motorpak en nja andere leuke dingen:

Until 2015,

Madelaine.

Leave a Reply

