Squats, bikes, and love.

Goede voornemens.. Ergens te cliche voor woorden, maar aan de andere kant ook wel handig om te zien wat je nou wil bereiken die 365 dagen van het nieuwe jaar. Mijn goede voornemens van vorig jaar zijn, zeg maar, geheel niet uitgekomen. Maar dat is geen ramp (oke alles wat er is gebeurd in plaats van die voornemens was zo nu en dan wel een ramp), want ik kan nu beginnen met een echte schone lei. Ik hou van lijstjes maken, van boodschappen tot welke bijnamen de kat allemaal heeft. Dus met gepaste trots presenteer ik u, mijn goede voornemens en wensen voor 2015. Want dit wordt gewoon mijn jaar. Heb ik besloten.

  • Ik wil 20 KG kunnen squatten. – HAHA LOSER. Nee echt. Ik squat nu zonder gewichten en wil een klein beetje gaan neuzen in de sportschool. Ik vind een pak suiker tillen al zwaar, dus dan moet ik maar laagdrempelig beginnen. En dan niet een keer, maar een sessie.  Drop it like a squat. Moet ik wel eerst naar de sportschool gaan in plaats van te kijken op internet.
  • Bij dezen beloof ik mezelf plechtig echt nog maar 1 cheatday per week te houden. Ik kon dit vorig jaar, dus ik kan het nu ook. Moet ik wel er voor zorgen dat mijn lieve collega stopt met het halen van warme chocomelk met slagroom, op de zondag. Want cheatday is vrijdag. Lang leve de patat. Gezonde voeding is key. Het zorgt er ook voor dat je minder last kan hebben van een depressie.
  • Opnieuw 6/7 kilo afvallen. En tevreden zijn met wat ik zie in de spiegel.
  • In 2015 wil ik mij GSXR 600 inruilen voor… een GSXR 600. Maar dan wel drie jaar nieuwer, minder kilometers en ik ken de vorige eigenaar redelijk goed ( 😉 ) dus ik weet hoe en wat er met de motor is gebeurd. De chocomelk collega (hoi Lennard) neemt mijn oude, maar o zo vertrouwde, oldie but a goodie GSXR over.
  • Grootse plannen met Vixenbites, maar die moet ik nog uitwerken op papier. Er is in de auto in ieder geval goed over gebrainstormd.
  • Op cheatday mag er gebakken worden, dus ik wil heerlijke zoete recepten -althans zo zien ze er uit- proberen na te maken. Ik mis alleen nog een KitchenAid, dus de gulle gever.. u mag doneren.
  • LIEFDE! Voor mezelf, voor belangrijke mensen om mij heen, voor de kat, voor Hans Klok, voor Netflix, voor rode wijn voor BMW. Ik wil dat 2015 over liefde gaat :).
  • Depressieve gevoelens overwinnen.
  • Iets met school doen. Stage lopen, beginnen met afstuderen… NOOIT MEER COLLEGE’S volgen. Heerlijk! En daarna? Werken, fotograferen, bloggen, een huis kopen voor mijn kat. Wie weet.
  • Naast het werken aan school, ook werken aan mezelf. Ted Talks bekijken, boeken lezen, yoga, kaarten leggen, schrijven.
  • Leren driften.
  • Zelf een keer over de Nurburgring rijden.
  • Fotograferen voor VXN Rides en andere automotive bezigheden.
  • Circuit rijden met de motor, of een rijvaardigheidstraining volgen.
  • Op vakantie gaan. Ik hoor Dubai en New York mijn naam roepen. En mijn bankrekening hoor ik nu al huilen.
  • Uit mijn comfort zone durven stappen. Geen idee met wat, maar ik ben wel klaar voor een nieuwe uitdaging.
  • Tattoo nummer 4 laten zetten.

Dit was mijn, bescheiden, lijstje voor 2015. Ik heb er zin in!

Until next time,

Madelaine.

2 thoughts on “Squats, bikes, and love.

Leave a Reply

