Stom

Het is al enige tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Gelukkig noem ik mezelf dan ook maar een ‘sporadische blogger’. Ik heb wel een klein stukje getikt over Dubai, dus dat zal snel te lezen zijn (haha, nu nog mijn best doen het te posten).Verder had ik gewoon weer even zin om te bloggen onder de noemer ‘stom’. Want niet alles kan leuk zijn in het leven, en met een werkweek van 6 dagen loop je gewoon tegen wat dingen aan. En laat de rubriek ‘stom’ nou mijn favoriete onderdeel zijn van de Linda, dus ik maak zelf ook maar zo’n lijstje. Daar ben ik als professioneel ranter wel goed in denk ik zo.

  • Metrolijn E. Er is fucking altijd vertraging, echt ALTIJD. Hoe kan dit?
  • Mensen die mij ma-du-lennu noemen. Of Madeleine schrijven. Volgens mijn moeder krijg ik dan vuur in m’n ogen.
  • De kattenbak verschonen. Kat is leuk, poepjes niet.
  •  Van die fluffy vesten, lijken meer op kleedjes waar mijn kat graag aan sabbelt.
  •  Dat steeds meer mensen drugs nodig hebben om het leuk te hebben op een feestje.
  •  Van die kak studenten in Delft, of nja overal eigenlijk.
  •  Kantoortaal.
  • Mensen (Michel) die de wc-rol naar de muur toe hangt terwijl het gewoon van de muur af moet.
  •  Dat ik ineens Duitse reclames heb op Youtube en ik nu dat klote nummer van ‘Everybody dance now’ in m’n hoofd heb.
  • Dat mensen zeggen dat ze geld hebben bespaard als iets in de aanbieding is. ‘Ja het was eerst 300 euro en nu 100 dus ik bespaar 200 euro’. Nee je hebt 100 euro uitgegeven, dat is wat anders.
  •  Dat mijn been nog steeds zeer doet na mijn kart ongeluk begin dit jaar.
  • Dat mijn mol uit WIDM is. Wie is het nou dan? Vertel!
  • Met mensen praten die strak langs je heen kijken. Hallo ik ben hier?
  • Jongens die ‘psst/ hey meisje/ ey’ naar je roepen wanneer je langs loopt. Als jij iemand bent die weet wat respect inhoudt dan doe je dat simpel weg niet. Heeft je moeder je niet opgevoed?
  • Auto’s die 100 rijden op de linkerbaan.
  •  Te lui zijn om mijn haar te föhnen voor het slapen dus met nat haar slapen met als resultaat coupe vogelnest in de ochtend.
  • Fruit dat niet blend in de blender en je vervolgens van die halve aardbeien vast hebt zitten in een rietje.
  • Kringetjes verjaardagen en dan iedereen een hand moeten geven om vervolgens 27 keer ‘gefeliciteerd met Piet’ te zeggen.
  •  Om kleine dingen onwijs onzeker zijn. Tevreden zijn met mezelf; wat is dat?
  • Überhaupt constant afvragen of iemand mij wel aardig vind, altijd aardig gevonden willen worden en het niet kunnen verkroppen (a.k.a jankend in bed liggen) als ik denk dat iemand mij niet mag. Zo onwijs vermoeiend.
  •  PsyQ die mij van het kastje naar de muur stuurt. Je zou er gek van worden.
  • Die overdone gezond eten hype. Ik vind Bodieboost veel leuker, gewoon normaal eten en toch afvallen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik ook van dat vogelvoer door mijn smoothies gooi. Maar een snack is bij mij gewoon een frikadel speciaal met ketchup in plaats van suikervrije ambachtelijk gebreide ingedikte quinoalijnzaadproteine biologisch afbreekbare zonder lactose zooi voer. En dan doen alsof het even lekker is als appeltaart. Nee! Weet je wat even lekker is als appeltaart? Appeltaart.
  •  Webshops die artikelen online laten staan die allang uitverkocht zijn.
  • Passief agressieve vrouwen. Je ziet ze vooral in Rotterdam Zuid, het liefst heel de dag hangend op Zuidplein met hun bontjassen aan en gouden kettinkjes om. En stoer dat ze zichzelf vinden! Valt ook onder de categorie ‘bontjas gangsters’.
  •  Mannen in trainingspakken die NIET aan het sporten zijn of enige vorm van gezonde activiteiten uitvoeren.
  • Mijn onwijze onhandigheid.
  • Van die misleidende titels die je tegenwoordig overal ziet. ‘DEZE MAN DEED EEN KOPROL EN WAT ER TOEN GEBEURDE IS ONGELOFELIJK’, ‘IEDEREEN HAAT RITA NADAT ZE DIT HEEFT GEDAAN’.

Pfff oke, dat was ‘m voor deze keer.

JE GAAT NOOIT GELOVEN WAT ZE SCHREEF NA DEZE BLOGPOST.

Until next time,

Madelaine

Leave a Reply

