Questions of life TAG

Ik vind het invullen van tags erg leuk, soms iets te leuk want ze komen regelmatig voor op m’n blog maar soit. Dit maal niet een blog met vragen over mijn favoriete eten (Joey doesn’t share food) maar een iets serieuzere tag. ‘Questions of life’, klinkt reuze spannend niet?

Love_Life_Quotes_tumblr_4

Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft jou de grootste glimlach op je gezicht?

2014 was zo bewogen dat ik niet een specifiek moment er uit kan pikken. Ik heb Michel ontmoet, en die heeft mij door een moeilijke periode geholpen dus daar ben ik heel erg dankbaar voor. Hij heeft mij heel erg veel over mijzelf geleerd. Het klinkt misschien stom, maar elke keer als ik de motor pakte tijdens een warme zomerdag en ik even mijn gedachten opzij kon zetten maakte mij het aller aller gelukkigst op dat moment. Dat kunnen denk ik alleen motorrijders begrijpen. Van 2015 is het de vakantie naar Dubai en ik hoop dat er nog veel meer mooie herinneringen bijkomen.

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?

Optreden (zingen) voor publiek. Ik heb op mijn moeders bruiloft gezongen en sporadisch wat in bandjes. Ik zou heel graag nog eens een klein optreden willen doen, en weer op zangles gaan. Daarnaast heb ik acteren altijd heel erg leuk gevonden en dat zou ik weer willen oppakken. Mijn leukste rol was als ‘bitch’ tijdens het Eenakter (dit kennen de Rotterdammers wel) in het Hofpleintheater. *insert flauw grapje dat ik die rol nu nog speel*

Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?

images

Ik zou heel erg graag willen reizen. Ik heb mijn angst overwonnen door op vakantie te gaan dit jaar en ik durf nu zo veel meer aan. Ik zou nog naar Amerika en Canada willen.

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?

Dat ik veel sterker ben dan dat ik zelf denk. Ik durfde nooit op vakantie te gaan om angst te krijgen, bang te zijn om ‘gek’ te worden en niet thuis te zijn. En toen zat ik ineens in Dubai, zonder angsten en volop aan het genieten. Ook heb ik geleerd dat ik echt meer dingen moet doen die ik heel erg leuk vind en waar ik energie uit haal en niet bang moet zijn om niet bij mensen te horen/passen. Dat laatste moet ik alleen nog toepassen, ik blijf er gewoon erg onzeker over. Nu ik ouder word leer ik ook steeds meer over hoe belangrijk je ouders voor je zijn en dat oppervlakkige vriendschappen je nergens brengen. Ook heb ik geleerd dat ik veel meer met mijn spiritualiteit moet doen dan dat ik nu doe. En dat ik niet meer bang moet zijn om over Michel te schrijven. Hij maakt immers al een jaar lang deel uit van mijn leven, en hij is te lief om niet over te schrijven :). Al met al; ik ben een sterke jonge dame.

Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?

someecards

Over van alles. Ik dagdroom over kneuzige dingen zoals een nieuwe lay-out voor de site, een mooi huis, kittens, heel goed kunnen sporten,auto meetings, motorrijden of kroelen met de kat. Daarnaast droom ik ook van een gezin. Ik heb altijd al geroepen dat ik ‘jong’ moeder wil worden en het lijkt me echt onwijs bijzonder.

Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?

Ik wil me meer gaan richten op positiviteit. Meer doen wat mij gelukkig maakt, ik denk dat veranderingen dan vanzelf op je pad komen in plaats van in een oud patroon te blijven hangen. Come what may 🙂

Until next time,

Madelaine

Leave a Reply

