Plog 7 maart

Wegens een kapotte dropbox moest ik de plog even opnieuw maken. Ik plog, jij plogt, wij hebben gepl… Oké ploggen is een ruk woord voor ‘photo log’. Een hele dag in foto’s dus! Wij gingen op 7 maart naar Düsseldorf, en ik neem je mee. Enjoy.

Goedemorgen, we gaan al vroeg op pad. Om 10:00 zijn we op weg. Ik spot deze Mustang.
Ik wil koffie maar Michel wilt ergens ‘gezelligs’ wat drinken. Het wordt uiteindelijk een tankstation. Dit is de auto die we mee hebben voor het weekend: een witte M550D. Hij is zo mooi.
‘Gezellig’. Uiteindelijk betalen we niks voor onze chocolade broodjes, die is de caissière vergeten. De koffie is wel lekker, joe!
Stoelverwarming aan en gaan.
We komen deze Maserati Ghibli tegen. De bestuurder is dik in de 70, wat een baas.
Lekker kinderachtig.
Hi Düsseldorf! We zijn er, maar gaan eerst naar Meilenwerk.
Hé weer een Maserati; Grand Tourismo. Lekker geluidje hoor. Hij gaat dezelfde richting op.
We nemen koffie.
Koffie with a view dus. Leuk die oude auto’s.
We delen een wafel.
En maken een selfie.
Kijk! Een BMW 501, deze is uit 1952. Zou oud is mijn vader ook ;).
We zien ook de bestuurder van de Maserati weer. Hij heeft een eh, opvallende jas aan.. Dit plaatje kan zo in Allo Allo.
Deze Chevy is ook leuk.
Foto’s maken.
Michel doe even alsof je hem koopt. Oké!
‘Ik koop liever deze’. Dat mag 😉
Porsches in een kringetje.
Een E24 Alpina. Mooi!
Deze Twingo was verdwaald.
Zo veel leuks! Ik wil die Ford GT40.
Nee geef mij maar een E30 M3 dan.
Lo kom mee. Oke.
Buiten staat deze E30 323i Type 1 in mint condition. Ik ben verliefd, maar mag hem niet meenemen. We gaan naar het centrum toe.
Ik zie een Longchamp winkel en ben meteen gelukkig.
Ik zie ook deze R8 Spyder.
We parkeren naast een SLS AMG. Kan gewoon.
Andere schoenen aan en aan de wandel.
Ik spot lelijke schoenen bij de Zara. ‘Waar maak jij nou weer een foto van?’ Nou van lelijke slippers Mies.
Weer een R8. Wit is ook leuk.
Deze R8 lijkt op een citroen.
Bij de H&M kijken voor Michel.
HONGER. Broodjes!
Ik neem sap, Michel ook.. soort van.
We zien in een flits deze Manhart MH4 550. Een dikke M4. Meteen naar Autogespot verstuurd, dat is een primeurtje.
Ik koop de DM leeg en we wandelen naar Altstad.
Hé lekkers
Ik neem twee Oreo cupcakes mee. Lekker.
Hee motoren.
We maken weer een selfie. Hoi!
Deze chocoladetoren mag van mij mee terug.
Het is DRUK in Altstad. Volgens mij speelt er een voetbalteam vanavond want er zijn veel supporters. We schuifelen door de straatjes en komen nog een Lush tegen.
Curryworst! Michel is geslaagd voor broeken en schoenen. Een paar krijgt hij van mij; zomaar.
Stilleven.
Gaan we naar huis of blijven we hier? We blijven en gaan naar Van der Valk. Hi Michel.
Deze RS6 stond voor de deur. Ik ben echt onwijs gek op auto’s en motoren en Michel is (samen met zijn broertje) de oprichter van Autogespot. Ik hoef je dus niet uit te leggen dat we echt onze ogen uitkeken. Twee autoliefhebbers samen.
We maken deze charmante liftselfie.
De kamer is mooi.
Deze trap wil ik later ook.
ff
We hebben veel gelopen.
Het eten is heerlijk! Michel eet zijn, super schattige, groenten niet dus er is meer voor mij 😉
ff
Ik kom vriendin Kirsten tegen op de drankkaart. We bestellen een Barbados Sunrise en een Hurricane. Sorry Kir!
Ff
Na het drankje gaan we naar bed. We moeten vroeg op want ik begin om 12:00 weer op mijn werk.

Zo, dit was mijn eerste plog.
Until next time,

Madelaine.

Leave a Reply

