Most likely to TAG met Michel.

‘Vind je het leuk om met mij een tag in te vullen voor mijn blog?’ *krekelgeluid*

Na een kleine uitleg had ik Michel zover om samen met mij antwoorden te geven op de ‘Most Likely To … TAG’. Dus wie zou eerder wat doen. Het leek me tevens ook en leuke introductie van le boyfriend. Bring it on!

1. Wie zou als eerste plastische chirurgie ondergaan?

Madelaine: Ik denk ik. Michel was al bang voor lenzen :).

MIchel: Jij, want jij bent onzekerder over jezelf. Maar of je dit opschrijft moet je zelf weten. Wat schrijf je nou?

2. Wie zou er als eerst een scheet laten in het openbaar?

Madelaine: Nou die is makkelijk, Michel.

Michel: Ja ik. Gewoon omdat het kan.

3.Wie er zou er als eerste emigreren?

Madelaine: Ik zou wel kunnen emigreren als mijn zus, moeder, vader, vriendinnen, de kat, mijn collega’s, buslijn 30 en mijn motor mee mogen.

Michel: Ik, want jij krijgt al heimwee als je de straat uit rijdt.

Lelijkst stockphoto EVER HAHAHA

4. Wie zou er al zijn/haar geld aan een goed doel geven?

Madelaine: Ik maak van mezelf een goed doel. Maar nee ik zou dat niet doen. Michel ook niet. Dus ik denk de kat?

Michel: Ik vind dit een rare vraag, hoe kom je er op? Maar ik denk jij, want jij hebt minder.

5. Wie zou er als eerst aan Wie Is De Mol mee doen?

Madelaine: IK! KIES MIJ!

Michel: Komt omdat jij verslaafd bent. Dus jij zou er eerder aan mee doen.

6. Wie kan er beter tegen een week niet douchen?

Madelaine: Michel. Ik denk dat mannen dat sowieso makkelijker kunnen. En ik vind het vies om vies te zijn.

Michel: Ik. Omdat jij niet eens vieze deurknoppen beet durft te houden.

7. Wie zou er als eerst een winkel overvallen?

Madelaine: We kijken teveel Opsporing Verzocht. Ik denk dat Michel dat eerder zou doen dan ik, omdat je zakelijker bent of zo?

Michel: *denkt na* Ik denk ook dat ik zou doen, of jij doet het per ongeluk *lacht heel hard*.

8. Wie zou er als eerst meedoen aan een bejaarden bingo?

Madelaine: Ik want bingo is geweldig. Heerlijk tussen de fanatieke bejaarden.

Michel: Jij want je bent al bejaard dus voor mij is het geen uitdaging. Zegt iemand die 9 jaar ouder is.

9. Wie wordt er als eerst multimiljonair?

Madelaine: Jij want jij bent zakelijk. Dus ja Michel. Maar eerlijk delen!

Michel: Ik, omdat ik het niet elke dag aan de Action zou uitgeven en geen dure Starbucks koop of mijn OV chipkaart kwijt raak.  En jij houdt alleen van kittens.

 10. Wie krijgt er als eerste een auto ongeluk?

Madelaine: Jij want je rijdt best door en de gemiddelde bejaarde is daar niet op berekend. Denk niet dat het dan aan jou ligt. Eerder aan een vrouw in een roze Fiat.

Michel: Ik denk ik want ik rijd meer en vaker dus dan is de kans groter.

11. Wie zou er als eerste het opruimen zo lang mogelijk uitstellen?

Madelaine:…

Michel: JIJ want jij ruimt niks achter je kont op.

12. Wie vergeet het als eerste iets belangrijks?

Madelaine: Ik want ik vergeet makkelijk de huissleutels, mijn pinpas of OV kaart. Zelfs mijn motorsleutel wanneer ik naar de motor loop. Ben blij dat mijn hoofd vast zit.

Michel: Je bent een sloddervos. Dus jij bent als eerste iets kwijt dus vergeet je ook veel.

14. Wie zou er als eerst ontslagen worden?

Madelaine: Michel. Die heeft gewoon meer moeite met gezag of slijmen als het moet.

Michel: Ik weet het niet. *moppert een eind weg*

15. Wie wordt er sneller opgepakt door de politie?

Madelaine: Jij door hoe je rijdt. Ik denk dat ik eerder boetes krijg. Misschien kom je dan in Opsporing Verzocht!

Michel: Ik door het doorrijden. En daarna jij.

16. Wie geeft er sneller geld uit aan spullen die niet nodig zijn

Madelaine: Ik denk dat jij er meer geld aan uit geeft dan ik, maar dat ik het sneller koop. Want de kat moest van jou twee mandjes en dat was niet nodig.

Michel: Jij koopt het sneller en ik geef makkelijker meer geld uit. En ze is blij met haar mandjes, dus het was wel nodig. Happy cat life.

Ik vond het erg leuk om samen met Michel de tag in te vullen hoewel ik sommige stukjes opnieuw moest schrijven omdat er iemand – ik noem geen namen – zichzelf soms erg grappig vond en antwoorden niet altijd even eh ja konden op mijn blog..

– Until next time,

Madelaine

Leave a Reply

