Plog 28 maart.

Ik had zin om een dag ploggend door het leven te gaan. Op 28 maart reed ik in een M4, ging ik naar een speciale beurs toe en had ik in de avond een dinnershow.

Goedemorgen! Woohoo, ik heb er zin in.
Goedemorgen! Woohoo, ik heb er zin in.

Koffie op. Pretbek aan en gaan.
Koffie op. Pretbek aan en gaan.
Het is nog wel erg vroeg maar ik heb er zin in. Ik zet geen navi aan wat dit gaat mij gewoon helemaal lukken zonder mevrouw Siri.
Het is nog wel erg vroeg maar ik heb er zin in. Ik zet geen navi aan wat dit gaat mij gewoon helemaal lukken zonder mevrouw Siri.
Kijk eens! We zijn bij Renova aangekomen en ik parkeer de M3 met het neusje naar voren. Brave auto.
Kijk eens! We zijn bij Renova aangekomen en ik parkeer de M3 met het neusje naar voren. Brave auto.
Er staat veel moois binnen maar ik kom voor een ritje in de M4.
Er staat veel moois binnen maar ik kom voor een ritje in de M4.
Want Femme Frontaal heeft het super goed bedacht. Vandaag mogen er vrouwen met M modellen rijden, dat is natuurlijk een hele toffe kans dus ik had me met liefde aangemeld.
Want Femme Frontaal heeft het super goed bedacht. Vandaag mogen er vrouwen met M modellen rijden, dat is natuurlijk een hele toffe kans dus ik had me met liefde aangemeld.
Zoekplaatje.
Zoekplaatje.
Ik teken een formulier.
Ik teken een formulier.
En we gaan naar de auto toe. Kijk nou! Prachtig. Met mij lopen nog twee andere dames mee, zij gaan ook proefrijden. Spannend.
En we gaan naar de auto toe. Kijk nou! Prachtig. Met mij lopen nog twee andere dames mee, zij gaan ook proefrijden. Spannend.
Ik wacht ondertussen op Evelin, zij gaat met mij meerijden. Leuk! Zie ik haar ook eens in het echt.
Ik wacht ondertussen op Evelin, zij gaat met mij meerijden. Leuk! Zie ik haar ook eens in het echt.
Ik word altijd intens gelukkig van BMW's. Ondertussen schiet ik wat foto's voor bij een verslag en ik vertel aan Evelin dat ik ploggend de dag door ga dus wat foto's maak onderweg. Dat mag! Top.
Ik word altijd intens gelukkig van BMW’s. Ondertussen schiet ik wat foto’s voor bij een verslag en ik vertel aan Evelin dat ik ploggend de dag door ga dus wat foto’s maak onderweg. Dat mag! Top.
Eerst neem ik plaats op de bestuurdersstoel. Ik ben wel wat M power gewend maar dit is een happig beestje, een goede uitleg is dus verreist. Die krijg ik ook, maar doe wel even stiekem de stoelverwarming aan.
Eerst neem ik plaats op de bestuurdersstoel. Ik ben wel wat M power gewend maar dit is een happig beestje, een goede uitleg is dus verreist. Die krijg ik ook, maar doe wel even stiekem de stoelverwarming aan.
We rijden een stukje.
We rijden een stukje.
En wisselen daarna van plek. Blijft toch spannend.
En wisselen daarna van plek.
Aaaah zo leuk! Oké even rustig wegrijden in D en dan eens kijken wat de M4 in petto heeft. Met het performance pakket is het niet zomaar een M4.
Aaaah zo leuk! Oké even rustig wegrijden in D en dan eens kijken wat de M4 in petto heeft. Met het performance pakket is het niet zomaar een M4.
Het zelfde stukje rijd ik terug, het was echt super leuk om mee te maken. Michel is jaloers omdat ik eerder in deze auto heb gereden dan hij. HAHA.
Het zelfde stukje rijd ik terug, het was echt super leuk om mee te maken. Michel is jaloers omdat ik eerder in deze auto heb gereden dan hij. HAHA.
Ik krijg een goodiebag. Daar maak je vrouwen al helemaal blij mee. Goed gedaan dames.
Ik krijg een goodiebag. Daar maak je vrouwen al helemaal blij mee. Goed gedaan dames.
De M3 is in goed gezelschap. Hallo grote liefde.
De M3 is in goed gezelschap. Hallo grote liefde.
IK BEN BLIJ!
IK BEN BLIJ!
Maar heb ook waanzinnig veel trek in koffie.
Maar heb ook waanzinnig veel trek in koffie.
Ik pin 2 euro 10 want zo veel kost een cappuccino. De pompbediende begrijpt mij niet goed en vraagt hoe veel thee ik wilde. Nee meneer: KOFFIE.
Ik pin 2 euro 10 want zo veel kost een cappuccino. De pompbediende begrijpt mij niet goed en vraagt hoe veel thee ik wilde. Nee meneer: KOFFIE.
Michel heeft vrijdag met vrienden een spoiler op de M3 gezet. We hadden een spoiler gekocht, verkocht en... weer een gekocht. Hij staat zo vet.
Michel heeft vrijdag met vrienden een spoiler op de M3 gezet. We hadden een spoiler gekocht, verkocht en… weer een gekocht. Hij staat zo vet.
Ik rijd naar BAAN Velgen toe want daar zijn Michel, Hendrik en Ruud.
Ik rijd naar BAAN Velgen toe want daar zijn Michel, Hendrik en Ruud.
Op 4 april is hier Cars and Coffee. Hendrik is druk bezig met het klaarmaken van zijn pand. Je kan hier terecht voor o.a hele dikke velgen.
Op 4 april is hier Cars and Coffee. Hendrik is druk bezig met het klaarmaken van zijn pand. Je kan hier terecht voor o.a hele dikke velgen.
Hi Ruud en Michel. Is dit een verkapte M meeting?
Hi Ruud en Michel. Is dit een verkapte M meeting?
We rijden naar Delft toe.
We rijden naar Delft toe.
De M3 is een C1 geworden. Roos en ik gaan naar de Broodfabriek in Rijswijk en ze pikt mij op. Ik moet rijden, oke.
De M3 is een C1 geworden. Roos en ik gaan naar de Broodfabriek in Rijswijk en ze pikt mij op. Ik moet rijden, oke.
Daar is namelijk een paranormale beurs aan de gang en Roos heeft vrijkaarten. Ze verkopen mooie kaarten.
Daar is namelijk een paranormale beurs aan de gang en Roos heeft vrijkaarten. Ze verkopen mooie kaarten.
En veel soorten stenen. Leuk he, van een M4 naar spirituele dingen. Ach ja. Heb nooit gezegd dat ik normaal was ;).
En veel soorten stenen. Leuk he, van een M4 naar spirituele dingen. Ach ja. Heb nooit gezegd dat ik normaal was ;).
Ik krijg deze foto doorgestuurd van Wiliam. Prachtig.
Ik krijg deze foto doorgestuurd van Wiliam. Prachtig.
Ik maak me snel klaar voor de dinnershow. Collega Lennard haalt mij op en we gaan met zijn vieren omweg naar Hilversum.
Na de beurs is het haasten geblazen. Ik maak me snel klaar voor de dinnershow. Collega Lennard haalt mij op en we gaan met zijn vieren  naar Hilversum. Ik verbrand flink mijn duim aan de krultang, godsamme.
Outfit van de avond.
Outfit van de avond.
Na een rit van een kleine 50 minuten zijn we er.
Na een rit van een kleine 50 minuten zijn we er.
Het is er erg paars.
Het is er erg paars.
Hi!
Hi!
Er zijn mensen die zingen. Demi van Idols is er ook. Gezellig.
Er zijn mensen die zingen. Demi van Idols is er ook. Gezellig.
Het voorafje. Manon en ik zitten bijna op elkaars schoot zo druk is het aan onze tafel.
Het voorafje. Manon en ik zitten bijna op elkaars schoot zo druk is het aan onze tafel.
Voor als je niet weet wat er op je bord ligt.
Voor als je niet weet wat er op je bord ligt.
Er word zelfs gezongen op een auto.
Er word zelfs gezongen op een auto.
En we krijgen een salade. Nomz.
En we krijgen een salade. Nomz.
Ik zing vals mee met 'I wanna dance with somebody' tijdens het avondeten.
Ik zing vals mee met ‘I wanna dance with somebody’ tijdens het avondeten.
Dit toetje was zo onwijs lekker. Chocolademousse op stukjes brownie, pistachenootjes en merengue. Het was zo lekker dat ik nu weer trek heb in dit toetje.
Dit toetje was zo onwijs lekker. Chocolademousse op stukjes brownie, pistachenootjes en merengue. Het was zo lekker dat ik ga dromen over dit toetje.

 

Andre Hazes is er ook. Ik heb voor mijn doen al te veel wijn op (2) dus krijs ook mee met 'Bloed Zweet en Tranen'. De mannen aan onze tafel kijken voetbal dus hen boeit het niks.
Andre Hazes is er ook. Ik heb voor mijn doen al te veel wijn op (2) dus krijs ook mee met ‘Bloed Zweet en Tranen’. De mannen aan onze tafel kijken voetbal dus hen boeit het niks.
OG3NE treed op als verrassing en iedereen gaat dansen, zingen en kletsen met elkaar. Het was een gezellig avond.
OG3NE treed op als verrassing en iedereen gaat dansen, zingen en kletsen met elkaar. Het was een gezellig avond.
Ik sluit de avond af met een laatste slok wijn en loop met veel pijn in mijn voeten terug naar de auto. Lennard zet me thuis af en ik voel me voor het eerst sinds tijden tipsy. Voor het slapen gaan maar een groot glas appelsap genomen, morgenochtend weer werken en dat doe ik graag fris en fruitig. Zelfs met een uurtje minder slaap. Oke doei!
Ik sluit de avond af met een laatste slok wijn en loop met veel pijn in mijn voeten terug naar de auto. Lennard zet me thuis af en ik voel me voor het eerst sinds tijden tipsy. Voor het slapen gaan maar een groot glas appelsap genomen, morgenochtend weer werken en dat doe ik graag fris en fruitig. Zelfs met een uurtje minder slaap. Oke doei!

Tot de volgende plog.

Madelaine

Leave a Reply

